کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شما بی‌شرم هستید

حمله دوباره خوان لاپورتا به رئال و لالیگا

23 اسفند 1401 ساعت 16:29


گروه ورزشی: دو روز پیش باشگاه رئال مادرید رسما تایید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت خواهد کرد. رئال تنها باشگاهی است که جداگانه از بارسا شکایت می‌کند و با دادستانی بارسلونا همراه خواهد شد. لالیگا و شورای عالی ورزش اسپانیا نیز از بارسلونا شکایت خواهند کرد و اوضاع برای باشگاه کاتالان اصلا خوب پیش نمی‌رود.
1804971
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در اولین واکنش خود به شکایت رئال مادرید گفته بود: «هواداران، آسوده‌خاطر باشید. بارسلونا بی‌گناه است و قربانی یک کمپین علیه حیثیت و اعتبارش شده است که اکنون همه درگیر آن هستند. جای تعجب نیست، ما از بارسا دفاع خواهیم کرد و بی‌گناهی باشگاه را نشان خواهیم داد. خیلی‌ها باید نظر خود را اصلاح کنند.»
او شب گذشته یک بار دیگر علیه نهادهایی که از بارسلونا شکایت کرده‌اند یا قصد شکایت دارند، موضع گرفت و گفت: «برخی از روی حسادت و سوء‌ نیت کمپین‌هایی علیه بارسلونا تشکیل داده‌اند. حس بارسایی بودن را نه می‌توان خرید و نه می‌توان فروخت. آن را لکه‌دار هم نمی‌توان کرد. اخیراً حملات وحشیانه‌ای برای کثیف کردن نشان ما صورت گرفته که هیچ ربطی به واقعیت ندارد و هیئت مدیره باشگاه از حیثیت و اعتبار بارسلونا دفاع خواهد کرد.»

1829725
لاپورتا ادامه داد: «فکر نکنید که از روی ضعف، هیجان‌زده حرف می‌زنم. برعکس؛ انگیزه زیادی برای رویارویی با این بی‌شرم‌ها دارم؛ کسانی که قصد لکه‌دار کردن حیثیت و اعتبار بارسلونا را دارند. هیچکس فکر نکند که ما در موضع ضعف قرار داریم.»


کد مطلب: 392459

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392459/حمله-دوباره-خوان-لاپورتا-رئال-لالیگا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir