به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۹۲۴۶۱

تایید مدیران بارسا: بله، به نگریرا پول دادیم

تایید مدیران بارسا: بله، به نگریرا پول دادیم
گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که فصل جدیدی از پرونده بارساگیت باز شده و اسناد منتشر شده ممکن است کار را برای مدیران بارسا سخت کند. 
ال موندو ساعاتی قبل اسنادی منتشر کرد که نشان می‌دهد مدیران و روسای سابق باشگاه بارسلونا که در طول مدت پرداخت مالی به نگریرا در این باشگاه سمت داشته‌اند توجیه عجیبی برای پرداخت این هزینه آورده‌اند. 
در این اسناد که مربوط به مکالمات خصوصی بعضی از مدیران این باشگاه است گفته شده که هزینه پرداختی به نگریرا در واقع برای «دفاع از خود باشگاه» بوده است. 
همچنین تاکید شده که بسیاری از مدیران بارسا از این اتفاق و ارتباط این باشگاه با نایب رییس سابق کمیته داوران اسپانیا اطلاعی نداشته‌اند و دلیل این موضوع پنهان‌کاری این بوده که اطلاع نداشتن آنها از این موضوع به سود خودشان بوده است. 
1832214
این مدارک در حالی منتشر شده که مدیران بارسا تا پیش از این مدعی شده بودند که تنها دلیل پرداخت هزینه به نگریرا دریافت مشاوره داوری از سوی او بوده و این موضوع هیچ ربطی به عملکرد داوران به سود یا ضرر این باشگاه نداشته است. 
پرونده بارساگیت حالا باعث دردسر بسیاری برای مدیران این باشگاه شده و به نظر می‌رسد که ورود دادستانی اسپانیا به این پرونده ممکن است تبعات جبران ناپذیری مانند کسر امتیاز یا سایر جریمه‌های مشابه برای این باشگاه داشته باشد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها