به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۴۶۸

لغو محدویت‌های مرتبط با کرونا در چین

لغو محدویت‌های مرتبط با کرونا در چین
گروه بین الملل: چین تمامی محدویت‌های مرتبط با کرونا را برای ورود مسافران خارجی به این کشور برای نخستین‌بار پس از همه‌گیری کووید رفع کرد و از روز چهارشنبه ۱۵ مارس  انواع ویزا را برای ورود خارجی‌ها صادر می‌کند.
سفارت چین در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد که چین از روز چهارشنبه ۱۵ مارس صدور تقریباً تمام ویزاهای خود را برای خارجی‌ها، که از زمان همه گیری کووید-۱۹ بسیار محدود شده بود، مجدداً آغاز می‌کند.
در این بیانیه آمده است، علاوه بر این، ویزاهایی که قبل از ۲۸ مارس ۲۰۲۰ توسط پکن صادر شده و هنوز منقضی نشده‌اند، اعتبار خود را باز خواهند یافت و بار دیگر به دارندگان خود امکان ورود به چین را می‌دهند.به گفته سفارت چین، ورود بدون روادید به گوانگدونگ به مرکزیت گوانگ‌ژو برای خارجیان هنگ کنگ و ماکائو نیز از سر گرفته می‌شود.
برخی از سخت‌گیرانه‌ترین محدودیت‌ها کرونا که پس از سه سال به شدت بر اقتصاد این کشور تأثیر گذاشته و منجر به اعتراضات در سراسر کشور شده بود.
در پی این اعتراضات چین در دسامبر گذشته به طور ناگهانی اکثر اقدامات خود برای مبارزه با همه‌گیری کووید را لغو کرد. در ماه ژانویه، مقامات چینی همچنین قرنطینه اجباری مسافران خارج از کشور را که یکی از اقدامات استراتژی دولت برای سیاست‌های «کووید صفر» بود را لغو کردند.

 
برچسب ها: چین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها