به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۹۲۴۸۸

لحظه تراوش کیسه تخم رتیل ماده/فیلم

لحظه تراوش کیسه تخم رتیل ماده/فیلم
گروه فیلم:لحظه‌ای که یک رتیل ماده یک کیسه تخم در حال تراوش را آزاد می‌کند که حاوی بیش از ۱۷۰۰ بچه رتیل است، در فیلم نادری ثبت شده است.به گزارش مهر، یک ویدئوی جدید روند باورنکردنی را نشان می‌دهد که رتیل ماده در داخل یک کیسه ابریشمی تخم‌های بسیاری را ترشح می‌کند.
 
این ویدئو نشان می‌دهد که رتیل بالغ منطقه را با ابریشم پوشانده بود و آماده می‌شد تا کیسه تخم خود را آزاد کند.سپس ماده با پوشاندن تخم‌ها در لایه‌های بافته‌ای شروع به کار می‌کند تا زمانی که توپی از توری تشکیل دهد که تا دو ماه آینده به شدت از آن محافظت می‌کند.

هنگامی که کیسه گذاشته شد، ماده آن را در تار و پود می‌پیچد تا از آن در برابر شکارچیان محافظت کند، زیرا این تخم‌ها یک غذای خوشمزه برای هزارپاها، عقرب‌ها و سایر حشرات هستند.برخی از مگس‌ها و زنبور‌ها نیز تخم‌های خود را در کیسه‌های تخم عنکبوت می‌گذارند، بنابراین لارو آن‌ها می‌توانند پس از بیرون آمدن از تخم‌ها تغذیه کنند.
رتیل‌ها عنکبوت‌های مودار و به طور کلی بزرگ هستند که بیشتر در ایالات متحده، مکزیک و مناطق گرمسیری آمریکا یافت می‌شوند.

بزرگترین گونه رتیل در آمریکای جنوبی رتیل پرنده‌خوار جالوت نام دارد. این حتی به گرفتن پرندگان کوچک نیز شناخته شده اند. رتیل‌های ماده نسبت به نر بدن تنومندتری دارند و با مو‌های قهوه‌ای روشن یا خرمایی پوشیده شده‌اند. نر لاغرتر است و مو‌های سیاه بیشتر بدنش را پوشانده و مو‌های قرمز روی شکمش دارد.رتیل‌ها می‌توانند هشت تا ده سال عمر کنند و اغلب با نزدیک شدن به پایان عمر خود کوچک می‌شوند.
.....
برچسب ها: رتیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها