کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه حل‌های پیشگیری از اشتباهات پیامکی

24 اسفند 1401 ساعت 11:23


گروه فناوری: میلیون‌ها دارنده آیفون اغلب پیامک‌های خود را به صورت اشتباه تایپ می‌کنند، برای پیشگیری از سه اشتباه بزرگ در زمان ارسال پیامک می‌توانید از هک‌های آیفون استفاده کنید.به گزارش ایسنا، سه اشتباه بزرگ در ارسال پیامک وجود دارد که میلیون‌ها دارنده آیفون مرتکب می‌شوند. بد نیست همین حالا برنامه پیام خود را بررسی کنید تا از برخی بهبودهای جدی در زمینه تایپ و ارسال پیامک  لذت ببرید.


سه هک آیفون (هک آیفون برای توصیف هرگونه دانلود، باز کردن قفل و آموزش آیفون استفاده می‌شود که برای باز کردن دستگاه آیفون به منظور دستیابی به چیزی که اپل هرگز در نظر نداشت استفاده می‌شود) وجود دارد که قطعا باید به طور مرتب برای تایپ پیامک  از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده نکردن از حالت فوکوس خواب
هیچ چیز بدتر از بیدار شدن در شب با یک پیام متنی بی اهمیت نیست. در عین حال، لزوما نمی خواهید تلفن خود را در مواقع اضطراری کاملا بی صدا نگه دارید. خوشبختانه می توانید ویژگی Sleep Focus (فوکوس خواب) را در آیفون خود تنظیم کنید تا بهترین تنظیمات زمان شب را به شما ارائه دهد. به سادگی آن را از بالای صفحه به پایین بکشید تا وارد مرکز کنترل شما شود. سپس به سادگی انگشت خود را روی نماد ماه نگه دارید و سپس Sleep را انتخاب کنید. اگر روی سه نقطه در سمت راست ضربه بزنید، می‌توانید نحوه عملکرد Sleep را تنظیم کنید.

برای مثال، می‌توانید افراد را به اعلان‌های مجاز اضافه کنید تا دوستان مهم یا اعضای خانواده همچنان بتوانند با شما تماس بگیرند. اما پیام‌های افراد دیگر تا صبح خاموش خواهد شد. به آن‌ها اطلاع داده می‌شود که فوکوس خواب را فعال کرده‌اید، بنابراین برای آن‌ها تعجب نخواهند کرد.

فیلتر نکردن پیام‌های شما
اگر برنامه پیام‌های شما به طور دائم پر از هرزنامه است، این ترفند را دوست خواهید داشت. می‌توانید پیام‌های اپل خود را طوری تنظیم کنید که فرستنده‌های ناشناس را فیلتر کند. این کار همه پیامک‌ها را از افرادی که مخاطب شما نیستند پنهان می‌کند.

این بدان معنی است که صندوق ورودی اصلی شما فقط افرادی هستند که ذخیره کرده اید. برای اجرای این برنامه به سادگی به Settings > Messages  بروید و سپس به قسمت Message Filtering بروید. اکنونFilter Unknown Senders  ( ارسال کنندگان ناشناس را فیلتر کنید) را روشن کنید. وقتی به برنامه پیام‌ها برگشتید، فیلترها را در بالا سمت چپ خواهید دید.

در این لحظه که می توانید نمای «اینباکس» (محل نگهداری نامه هائی که دریافت شده) مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب کنید. برای بهترین نمایش، به سادگی فرستنده‌های شناخته شده را انتخاب کنید. اما هر چند وقت یکبار، فرستنده‌های ناشناس را بررسی کنید، در صورتی که مورد مهمی در آنجا ظاهر شود.

استفاده نکردن از جوهر نامرئی
 آیفون شما دارای یک ویژگی بسیار مفید Invisible Ink (جوهر نامرئی) است. وقتی پیام Invisible Ink را دریافت می‌کنید، محو می‌شود و خواندن آن غیرممکن است. این بدان معناست که کسی که از بالای شانه شما به صفحه مانیتورتان نگاه می‌کند فقط پیام‌های خالی را می‌بیند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مخفیانه در مورد اسپویل‌های فیلم (لو دادن داستان فیلم) یا سریال‌های تلویزیونی (برملا کردن قسمت‌هایی از سریال که هنوز نمایش داده نشده‌اند) در چت‌های گروهی صحبت کنید.

برای فعال کردن ویژگی «جوهر نامرئی» به  پیام‌ها بروید و یک چت iMessage را باز کنید، سپس پیامی را تایپ کنید. حالا دکمه ارسال را نگه دارید تا منوی مخفی نمایان شود. گزینه «جوهر نامرئی» (Invisible Ink) را انتخاب کنید و سپس Send را بزنید. برای آشکار کردن پیام، باید روی آن ضربه بزنید یا آن را با انگشت نگه دارید.


کد مطلب: 392557

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392557/راه-حل-های-پیشگیری-اشتباهات-پیامکی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir