به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۹۲۵۷۲

قیمت نجومی شیرینی در آستانه عید

قیمت نجومی شیرینی در آستانه عید
گروه اقتصادی: با نزدیک شدن به عید نوروز، تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می‌یابد و با توجه به تغییرات قیمتی در مواد اولیه، احتمال رشد قیمتی در این ایام وجود دارد؛ با این حال بررسی قیمت این گروه کالایی نشان می‌دهد که قیمت شیرینی نسبت به قبل تغییر چندانی نداشته است.
 
علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، میزان موجودی اولیه بازار شیرینی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: تولید شیرینی برای عید نوروز و ماه رمضان به اندازه‌ای است که تا آخر سال افزایش قیمت نداشته باشیم.وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آرامش بر بازار حاکم است و اگر کسی شکایتی داشت می‌تواند به اتحادیه اطلاع دهد. ما کمترین میزان شکایات مردمی را در بین سایر اتحادیه‌ها داریم و در صورت بروز مشکل در ۲۴ ساعت شکایت مردمی رسیدگی می‌شود.

این مقام صنفی بیشتر شکایات مردمی را از مقدار مواد اولیه در محصولات شیرینی فروشان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه ما شکایتی در بحث قیمتی نداشته ایم و عمده شکایات مردمی به خاطر مسائل سلیقه‌ای است.
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی تاکید کرد: با وجود افزایش قیمت در نهاده‌های تولید شیرینی مانند شکر و آرد، افزایش قیمت قابل توجهی نداشته ایم و قیمت زولبیا و بامیه نیز به زودی اعلام می‌شود.در جدول زیر متوسط قیمت شیرینی‌تر و خشک آمده است؛ البته باید اشاره شود که در این جدول به میانگین قیمت‌ها اشاره شده و با توجه به اینکه بازار شیرینی رقابتی است، ممکن است در مناطق مختلف قیمت‌ها متفاوت باشد.
مرجع : آنا
برچسب ها: قیمت شیرینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها