به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۹۲۶۰۵

ژانگ: دلامادونینا در فینال لیگ قهرمانان

ژانگ: دلامادونینا در فینال لیگ قهرمانان
گروه ورزشی:استیون ژانگ، رئیس اینتر، امیدوار است این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با آث میلان روبرو شود.
به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در بازی رفت برابر پورتو با یک گل پیروز شده بود، با تساوی بدون گل در دور برگشت، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

استیون ژانگ درباره این بازی به مدیاست گفت: از آخرین باری که اینتر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بود، بیش از یک دهه می‌گذشت.او افزود: پیروزی مقابل پورتو که کیفیت و سازماندهی خود را در طول بازی نشان داد، آسان نبود، اما اینتر در پایان ثابت کرد که می‌تواند وارد عمق مسابقات لیگ قهرمانان شود.

ژانگ سپس گفت: ما باید همیشه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در چنین جایگاهی قرار داشته باشیم و این پس از تلاش فراوانی که سال‌ها صورت گرفت، حاصل شد. این موفقیت، نیاز به فداکاری‌های زیادی داشت و این دستاورد نشان‌‌دهنده این است که ما چه کارهایی انجام داده‌ایم.

او ادامه داد: ما انگیزه بالایی داریم که در دور بعد بهتر عمل کنیم. البته همه رقبای احتمالی ما بسیار دشوار خواهند بود اما هدف ما این است که در بالاترین سطح رقابت کنیم و این برای این باشگاه ضروری است؛ در واقع ما در مسیر درستی پیش می‌رویم.ژانگ در پایان عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را در زمین انجام می‌دهیم و امیدوارم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم و در یک دربی اروپایی به مصاف  میلان برویم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها