به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۹۲۶۰۶

روزی که جولیا قلب گواردیولا را شکست

روزی که جولیا قلب گواردیولا را شکست
گروه ورزشی:اظهارات شب گذشته پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره جولیا رابرتز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیداری تماشایی توانست با هفت گل از سد لایپزیش عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. 

هالند ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد پنج گل از هفت گل تیمش را در این دیدار به ثمر برساند. همین باعث شد که بسیاری مدعی شوند که سیتی با وجود او حالا به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان تبدیل شده و از هر زمان دیگری به فتح این جام و رسیدن به رویای قدیمی‌اش نزدیک شده است. با این حال، وقتی در نشست خبری پس از این بازی از گواردیولا در این باره سوال شد، سرمربی سیتی با رد این ایده مدعی شد که او تا همیشه در لیگ قهرمانان ناکام خواهد بود، حتی اگر سه فصل پیاپی جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد. 

او سپس به این موضوع اشاره کرد که جولیا رابرتز همیشه الگوی زندگی‌اش بوده و چند سال قبل با حضور در انگلیس به تماشای بازی منچستریونایتد رفته اما به دیدن بازی سیتی نرفته و این موضوع ناکامی بزرگتری از قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان برای او به حساب می‌آید. گواردیولا در واقع به اتفاقی اشاره می‌کرد که نوامبر سال 2016 رخ داد. رابرتز که یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است در جریان تساوی 1-1 یونایتد برابر وستهم و در زمانی که ژوزه مورینیو هدایت این تیم را برعهده داشت به همراه دنیل مودر، همسرش، در کنار سه فرزندش به تماشای بازی این تیم نشسته بود.

او پس از پایان بازی به زمین رفت تا با بعضی از بازیکنان یونایتد دیدار کند و عکس‌هایی را هم به یادگار در زمین ورزشگاه اولدترافورد از خودش و فرزندانش بگیرد. به نظر می‌رسد که گواردیولا از این که سیتی در آن زمان هنوز به درخشش فعلی نبود که بتواند توجه رابرتز را برای حضور در ورزشگاه اتحاد جلب کند ناراحت است و امیدی هم به جبران این ناکامی ندارد.
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها