به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۹۲۶۲۲
انیمیشن دیزنی برای معرفی جشن‌های چهارشنبه‌سوری، نوروز و سیزده بدر

«میکی‌ماوس» نوروز باستانی ایران را تبریک گفت

«میکی‌ماوس» نوروز باستانی ایران را تبریک گفت
گروه فیلم: شرکت دیزنی با انتشار ویدیویی از «میکی ماوس»، شخصیت کارتونی خلق شده در این شرکت رسانه‌ای، نوروز را به عنوان جشن ملی ایرانیان تبریک گفت و آیین‌های مربوط به چهارشنبه سوری، نوروز و سیزده بدر را در این ویدیو توضیح داد.

انیمیشن در مورد همزمانی نوروز با بهار توضیح می‌دهد و به مراسم چهارشنبه‌سوری هم اشاره می‌کند. میکی ماوس در این ویدیو در مورد سفره هفت‌سین و عناصری که در آن قرار می‌گیرد، و همچنین مراسم «سیزده به در» هم حرف می‌زند. این ویدیو در کانال یوتیوبی دیزنی جونیور منتشر شده که کانال یوتیوبی ویژه کودکان دیزنی است. این نخستین بار است که شرکت دیزنی انیمیشنی به مناسبت نوروز منتشر می‌کند. میکی ماوس یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کارتونی دنیاست که در سال ۱۹۲۸ توسط والت دیزنی، بنیانگذار کمپانی دیزنی در هالیوود، و اوب آی‌وِرکس خلق شد. نوروز به عنوان سال نو در چندین کشور جهان از جمله ایران، افغانستان و تاجیکستان جشن گرفته می‌شود. 
 
.....

 

Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۱۷:۵۸
هنوز بیش از هشتاد درصد مردم این کشور هنوز سر سفره ی هفت سین کتاب اشعار حافظ و قرآن کریم دارن و این انمیشین مزخرف نشون میده که آمریکا همچنان پس ۴۵ سال در حال محاسبه غلط بر روی ملت ایران است! (423820)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۲۱:۲۹
لطفا منبع آمار را هم بنویس (423832)
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۲۱:۵۴
شما این 80 درصد رو از کجات درآوردی!!؟ دقیقا مشخص از طرفدارهای رییسی هستی که فقط بلدید عدد بگید بدون اینکه معنیش رو بدونید. ساخت 4 میلیون مسکن، کاشت یک میلیارد درخت، کاهش تورم به نیم و بعد یک رقمی کردن تورم و ... باز هم بگم!!!؟ (423838)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۲۲:۰۶
از کوچکی با کارتون های والت دیزنی بزرگ شدی الان که میبینی که دیگران رویاهای کودکی ناپخته ات رو بازگو میکنند الان شدند مزخرف بهتره امیرجان کمی تعقل کنی در کوچکیکت تا در بزرگسالی هم اندازه همسانانت شوی (424082)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها