به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۳۹۲۶۲۶

شکستن رکورد دست نیافتنی امباپه: هالند ابرانسان است!

شکستن رکورد دست نیافتنی امباپه: هالند ابرانسان است!
گروه ورزشی: منچسترسیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش رفت و موفق شد با نتیجه 0-7 این تیم را در هم بکوبد. 
شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت به تساوی 1-1 رضایت داده بودند اما شب گذشته موفق شدند با نمایش خیره‌کننده هالند، حریف را گل‌باران کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند. 
این ستاره نروژی در نیمه اول برای سیتی هت تریک کرد و دو گل دیگر هم در نیمه دوم این بازی به ثمر رساند تا قدرت حیرت انگیزش در تشخیص چارچوب دروازه و گلزنی را به رخ رقیبان بکشد و در عین حال نشان دهد که این توانایی را دارد که رویای قدیمی این تیم برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برآورده کند.
1832369
او با همان سه گلی که در نیمه اول وارد دروازه حریف کرد موفق شد یکی از رکوردهای امباپه که شاید برای بسیاری دست نیافتنی به حساب می‌آمد را بشکند و ثابت کند که برای ثبت نامش در تاریخ فوتبال عجله دارد. 
هالند حالا با 22 سال و 236 روز به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شده که توانسته در لیگ قهرمانان اروپا 30 گل به ثمر برساند. این رکورد پیش از این در اختیار امباپه بود که با 22 سال و 352 روز به 30 گل در لیگ قهرمانان رسیده بود. 
این مهاجم سیتی همچنین در این بازی رکورد رود فن نیستلروی را هم شکسته و در کمترین زمان ممکن با فقط 25 بازی به 30 گل زده در لیگ قهرمانان رسید.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها