به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۹۲۶۲۷
تونی فریکسا:

با رئیس موافقم، می‌خواهند بارسا را بی‌آبرو کنند

با رئیس موافقم، می‌خواهند بارسا را بی‌آبرو کنند
گروه ورزشی: نهادهای مختلف از بارسلونا به خاطر رسوایی داوری و پرداخت های میلیون یورویی به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، شکایت کرده اند. با توجه به اسناد و مدارک موجود حتی پرونده بارسلونا به کمیته ضد فساد و جرایم سازمان یافته واگذار شده اما خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در سه نوبت همه اینها را کمپینی برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسا و ناشی از کینه و حسادت عنوان کرده است.
1832214
تونی فریکسا در دفاع از لاپورتا به مارکا گفت: «موضع باشگاه ناشی از حس و حال این روزهای همه هواداران بارسلوناست. هرچه بیشتر شکایت کنند، بارسایی‌ها متحدتر خواهند شد. قضیه فساد در ورزش بحثی جداست و قطعا باشگاه باید در مورد پرداختی ها، به اعضا پاسخ شفاف بدهد. خود باشگاه تحقیقات جامعی را شروع کرده و به زودی گزارش خواهد داد. باید اجازه دهیم مقامات مسئول نیز تحقیقات خود در این رابطه را انجام دهند.»
فریکسا ادامه داد: «یاد پیروزی 2-6 در برنابئو افتادم. راستی نگریرا در آن بازی چقدر به بارسا کمک کرد، اینطور نیست؟ یا برتری 5-0 برابر رئالِ مورینیو. راستی وقتی په په پا روی دست مسی گذاشت، نگریرا کجا بود؟ احتمالا ما در آن مقطع از او بسیار عصبانی شده بودیم که چطور آن لگد معروف را ندید. احتمالا او پول گرفته و ما را فریب داده است. من قطعا با لاپورتا موافقم و این کمپینی برای بی‌آبرو کردن بارسلوناست ولی موفق نخواهند شد. همه بارسایی‌ها با رئیس موافقند.»
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها