به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۳۹۲۶۲۸

بارسا 3ماه زودتر نام داور فینال کوپا‌دل‌ری را می‌دانست

بارسا 3ماه زودتر نام داور فینال کوپا‌دل‌ری را می‌دانست
گروه ورزشی: یک ماه پیش ال‌موندو فاش ساخت که بارسلونا بین سال های 2001 تا 2018 به انریکز نگریرا، نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا، 6.6 میلیون یورو پرداخت کرده است. حالا مشخص شده که این رقم 7.3 میلیون یورو بوده است. نگریرا بین سال های 1994 تا 2018 این پست را در اختیار داشت و طبق مدارک، به بارسلونا در قضیه داوری ها کمک می کرد. دادستانی بارسلونا از بارسا شکایت کرده و به این نهاد باشگاه رئال مادرید، لالیگا و نیز شورای عالی ورزش اسپانیا نیز اضافه شده اند. دیروز اعلام شد که پرونده بارسا به خاطر حساسیتش به کمیته ضد فساد و جرایم سازمان یافته واگذار شده است.
1805337
در همین رابطه امروز ال‌کنفیدنسیال فاش کرد که پسر نگریرا که در کمیته داوران پست مهمی در اختیار داشته، در تاریخ 27 فوریه 2017 به بارسلونا اطلاع داده است که داور فینال کوپا دل ری، کلوس گومز خواهد بود. جالب اینکه تقریبا سه ماه بعد، یعنی در تاریخ 12 می 2017 فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که گومز داور فینال خواهد بود. در آن بازی بارسلونا توانست با گل های نیمار، مسی و پاکو آلکاسر، 3-1 دپورتیوو آلاوس را شکست دهد. کلوس گومز اکنون مدیر VAR در فوتبال اسپانیاست و شنبه گذشته باشگاه رئال مادرید ویدیویی از اشتباهات گومز در داوری هایش برای رئال را پخش کرد که بازتاب گسترده ای نیز داشت.
در واقع یکی از خدمات نگریرا به بارسلونا در طول 17 سال، اطلاعات دقیق از داوران بازی های بارسا و رقبای این باشگاه در رقابت‌های مختلف داخلی بود و حالا با مدرک و سند این قضیه ثابت شده است.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها