کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دخترِ محبوب چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟

24 اسفند 1401 ساعت 15:26


گوناگون: درو بریمور، بازیگر مشهور هالیوود، از آن ستاره‌هایی است که برای نسل‌های متمادی محبوب دل‌ها بوده و برخی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما هم از بازی حرفه‌ای او بهره برده‌اند؛ او در کودکی هم در فیلم‌های مهمی، به دوست‌داشتنی‌ترین نحو ممکن، نقش‌آفرینی کرده و این کهنه‌کار کاربلد هالیوود هنوز هم در سن ۴۷ سالگی انگار در حرفه‌اش شعبده‌بازی می‌کند.
بریمور اعجوبه‌ای است از کودکی در هالیوود بزرگ شده و به‌خوبی بر قواعد حاکم بر دنیای سلبریتی‌ها مسلط است. این نماد مد و زیبایی، استایلی منحصر به فرد و فکر شده دارد و در رویدادهای رسمی چون فرش قرمز هم با استایلی دلنشین و چشمگیر ظاهر می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا تغییرات استایل درو بریمور در گذر زمان را بررسی کنیم و ببینیم که این هنرپیشه مطرح از گذشته تا کنون چه سبک‌ها و چه لباس‌هایی را پسندیده‌است.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
استایل درو بریمور در گذشته
استایل درو بریمور به عنوان، سوپر مدل جذاب دهه 90، همیشه شیک، چشمگیر و دلربا بوده و الان هم به همین منوال است اما همانطور که انسان در طول زمان دچار تغییر و تحول می‌شود؛ علاقه، سلیقه و در نتیجه استایل او هم دستخوش تحولاتی  شده‌است. برای اینکه تغییرات را بهتر متوجه شویم؛ اول با هم بررسی کنیم که این ستاره درخشان هالیوود در دهه 90 چه استایلی داشته است. جزئیات استایل درو بریمور در آن دهه به شرح زیر می‌باشد:
سبک استایل درو بریمور
بریمور در آن زمان یک سبک مد بود و بسیاری از جوانان خوش‌پوش هم سن و سالش از او الهام می‌گرفتند. سبک استایل بریمور در دهه نود، بیشتر به سبک‌های گرانج و هیپی متمایل بود. شاید برای شما سوال پیش بیاید که استایل گرانج چیست؟ یا استایل هیپی چه ویژگی‌هایی دارد؟ گرانج به استایلی می‌گویند که در دهه نود اوج گرفت و در آن از شلوارهای زاپ‌دار، لباس‌های طرح‌دار، جوراب‌های ساق‌بلند، لباس‌های کوتاه و… استفاد می‌شود و استایل هیپی استایلی انعطاف‌پذیر، راحت و تقریبا غیر رسمی است که لباس‌هایی رنگارنگ، آزاد و گشاد در آن حرف اول را می‌زند. وجه مشترک این دو استایل رهایی از تجمل و چارچوب‌های خشک است. بریمور به ما نشان داده که تا چه حد بی‌آلایش و خودمانی است و استایل او همین بیانگر همین بوده‌است.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
علاقه به گردنبند چوکر
گردنبد چوکر یکی از علاقه‌مندی‌های دهه 90 و اوایل دهه 00 میلادی درو بود. او در خیلی از استایل‌های رسمی و غیررسمی‌اش از این مدل گردنبند استفاده می‌کرد و کاملا با استایل او هماهنگ بود.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
کت‌های چرمی و جین
برای یک فرد پیشرو در سبک گرانج چه چیزی می‌تواند ضروری‌تر از کت چرمی  یا کت جین باشد؟ بریمور گاهی کت چرمی خود را بر روی پیراهنی گلدار می‌پوشید، گاهی با یک شلوارک یا دامنی کوتاه و گاهی با یک شلوار جین زاپ‌دار اما فرقی نداشت انتخاب او کدام یک از این گزینه‌ها باشد؛ در همه آن‌ها استایلی تحسین‌برانگیز داشت.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
استایل‌های جسورانه
جسارت جزئی جدایی‌ناپذیر از استایل درو بریمور بوده و هنوز هم هست. شاید الان که به استایل‌های دهه 90 او نگاه می‌کنیم؛ کمتر جسارت او را حس کنیم ولی این موضوع را در نظر بگیرید که خیلی از مواردی که اکنون عادی به نظر می‌رسند در آن زمانی قدری عجیب، متفاوت و جسورانه بودند.
استایل کنونی درو بریمور
داشتن سلیقه مطلوب در کنار زیبایی چهره و اندام متناسب کار را برای داشتن استایلی زیبا راحت‌تر می‌کند. درو بریمور که هنر خارق‌العاده و نبوغ بازیگریش بر همگان ثابت شده؛ در زمینه استایل هم موفق است و همیشه استایلی دارد که حس اعتماد به نفس و پیروی از قوانین مد خودش را تجسم می‌بخشد. در ادامه برخی از نکات شاخص استایل درو بریمور در این دوره را مشاهده کنید:
عشق به استایل بوهو
درو بریمور به سبک استایل بوهو علاقه فراوانی دارد و گاهی استایلی تماما با این سبک می‌سازد و گاهی در استایلش عناصری از سبک بوهو را مشاهده می‌کنیم و جالب است بدانید در گذشته هم گاهی نشانه‌هایی از علاقه او به بوهو دیده شده بود. سبک بوهو چیست؟ سبکی است که در آن آزادی و رهایی موج می‌زند و در آن آیتم‌های خاصی نظیر دامن یا پیراهن‌های نخی طرح‌دار و بلند، لباس‌هایی آزاد، بوت یا صندل‌های گلادیاتوری و… دیده می‌شود.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
وقار و ظرافت در استایل‌های رسمی
برخی از بازیگران علاقه دارند با استایل‌هایی عجیب و نامتعارف در رویدادهای رسمی ظاهر شوند اما بریمور از آن دست هنرمندان نیست و عموما استایلی را برمی‌گزیند که ظرافت زنانه و وقاری  که شایسته یک هنرپیشه حرفه‌ای و مطرح است؛ را نشان بدهد. این پیراهن زرد درو بریمور مربوط به  شب اهدای جوایز CFDA 2021 است و ظرافت و درخشش استایل او را به رخ می‌کشد. برای اولین مراسمی که بعد از کووید 19 رفته بود؛ کریستین سیریانو این لباس را برای او طراحی کرده بود. درو می‌گوید “من این لباس را خیلی دوست دارم؛ درمورد آن خواب می‌بینم و هر بار به آن نگاه می‌کنم لبخندی بر لبانم می‌نشیند.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
پیراهن‌های گلدار
یکی از شاخصه‌های اصلی استایل درو بریمور پیراهن‌های گلدار اوست که طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی از آن‌ها را دارد. ناگفته نماند که علاقه به این نوع لباس‌ها از گذشته در بریمور دیده می‌شد و یکی از آیتم‌های سبک بوهمی هم همین پیراهن‌های رها و گل‌دار است که درو آن‌ها را به تن می‌کند.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
علاقه به رنگ مشکی
هرچند بریمور از رنگ‌ها و بازی با تمام رنگ‌ها در استایلش ابایی ندارد و خودش را در رنگ‌هایی خاص محدود نمی‌کند اما تکرار استایل‌های مشکی به ما این نکته را گوشزد می‌کند که او عاشق این رنگ است.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
تمایل به جواهرات شاخص و شلوغ
علاقه به جواهراتی درشت و شاخص کاملا در استایل درو بریمور قابل ملاحظه است. برای مثال به این استایل او که مربوط به اهدای جوایز امی 2022 می‌باشد؛ دقت کنید. او یک پیراهن مجلسی شنل‌دار که توسط طراح خلاق یعنی پیر پائولو پیچولی برای او طراحی شده بود را به تن کرد و از جواهرات شاخص در کنار آن استفاده کرد که این گردنبند او از مجموعه جواهرات ایرج معینی بود.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
کلاه‌هایی متنوع و جذاب
درو در خیلی از استایل‌های غیر رسمی و نیمه‌رسمی از کلاه‌هایی استفاده می‌کند که متناسب با سبک و سیاق پوششی اوست. از کلاه پرت گرفته تا کلاه فدورا همه به چهره او می‌آیند و با دیدن زیبایی درو بریمور ممکن است؛ اینطور به نظر برسد که این کلاه‌ها اعتبارشان را وام‌دار جذابیت درو هستند.  به نظر شما اینطور نیست؟
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
استایل درو بریمور در تاک‌شو
بریمور در تاک‌شو هم به عنوان میزبان قابلیت‌های بالای خود را نشان داد و با شیرینی خاصی که دارد و جذابیت و کاریزمایی که در وجود او موج می‌زند و با لحن رک و محترم خود این برنامه را جذاب ساخت. در مورد استایل‌ها درو بریمور در تاک شو هم فیدبک‌های مثبت فراوانی دریافت شد. استایلیست برنامه، لی هریس، سعی کرده‌است استایل درو بریمور را به‌گونه‌ای طراحی کند که درو از خود واقعی‌اش دور نشود. همچنین او برای استایل‌های شیک درو در این برنامه سبک‌ها را با هم ترکیب می‌کند و با کمک گرفتن از رنگ‌ها و الگوهای ناب ظاهری شیک‌تر و ظریف‌تر به او می‌بخشد. درو بی‌تکلف، خواستنی و کاریزماتیک است و سبک استایل او هم این ویژگی‌های اخلاقی را نشان می‌دهد. برای مثال به این استایل زیبای درو بریمور نگاه کنید که کت و شلواری از اسمیت را با یک بلوز زیبا و نیم بوت جیمی چو، به‌زیبایی ست کرده که این ظاهر شگفت‌انگیز را می‌سازد.
دخترِ محبوب دل‌ِ چندین نسل، چگونه لباس می‌پوشد؟
سخن پایانی
از لباس‌هاس سبک گرانج دهه نود درو بریمور گرفته تا استایل‌های سبک بوهمی او همگی نشان از حس رهایی و فرار از کلیشه‌های تکراری است. درو بریمور از کودکی در معرض توجه رسانه‌ها بوده و استایل‌هایش از همان زمان مورد توجه و تحسین بسیاری قرار می‌گرفته‌است. به بیانی دیگر می‌توان گفت خوش‌سلیقگی و خوش‌پوشی همراه همیشگی این هنرپیشه جذاب و کاربلد هالیوود بوده و محبوبیت و شهرت از کودکی با او عجین شده‌اند. حتما با مرور تغییرات استایل درو بریمور در گذر زمان، متوجه این نکته می‌شویم که زیبایی چهره و تناسب اندام او در کنار آرایش‌های شیک و استایل‌های خاصش سبب محبوبیت همیشگی استایل او شده‌اند.


کد مطلب: 392634

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392634/دختر-محبوب-چندین-نسل-چگونه-لباس-می-پوشد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir