کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رای بازی پرسپولیس - صنعت نفت مشخص شد

24 اسفند 1401 ساعت 15:27


گروه ورزشی: کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری و یک مسابقه از جام حذفی اعلام کرد. آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر اعلام شد:
* دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم برگزار و از سوی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر سوء رفتار تیمی (۷ اخطار) و پرتاب اشیا و انداختن لیزر، توهین به بازیکنان حریف از سوی تماشاگران منتسب رخ داد. این تیم به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. این رای قابل تجدید نظر است.
* دیدار تیم‌های فولادخوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و یکم برگزار شد. به دلیل تخلفات تماشاگران تیم فولاد خوزستان مبنی بر انداختن لیزر که منجر به قطع مسابقه و استفاده از شعارهای موهن و پرتاب ترقه و حضور تماشاگران در زمین بازی شد؛ این تیم به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قابل تجدید نظر خواهی می‌باشد.
همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار عمل از سوی تماشاگران منتسب در بازی‌های آینده، جرایم سنگین‌تری اعمال خواهد شد.
* مسابقه تیم‌های نود ارومیه و پیکان تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی سعید موسی زاده، مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به ۶ ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید ۱ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
حمید عبدالوند، مربی تیم نود ارومیه به دلیل اعتراض به مقام رسمی مسابقه و حمله ور شدن به داوران مسابقه که منجر به ایراد ضرب شد، به ۶ ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است و باید ۱ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
تیم نود ارومیه به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، پرتاب اشیا به اطراف کمک داور که منجر به قطع بازی شد، توهین و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه از سوی تماشاگران تیم، باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم نود ارومیه به دلیل نقض اصول کلی رفتار باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
آرای فوق قابل تجدید نظر است.


کد مطلب: 392635

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392635/رای-بازی-پرسپولیس-صنعت-نفت-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir