به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۹۲۶۵۴

صداوسیما با فتوشاپ ستاره فوتبال ایران را منتقل کرد

صداوسیما با فتوشاپ ستاره فوتبال ایران را منتقل کرد
گروه ورزشی: بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ و درخشش در دو بازی تیم ملی، مجید حسینی در شرایطی که تنها ۲۱ سال داشت، در قامت یک مدافع مستعد و جوان مورد توجه باشگاه ترابزون‌اسپور قرار گرفت و برای پوشیدن پیراهن این تیم به ترکیه رفت. حسینی سه فصل برای ترابزون‌اسپور بازی کرد و به مدافعی مطمئن در لیگ ترکیه بدل شد. تا جایی که در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۱، باشگاه سامپدوریا برای جذب او ابراز علاقه کرد اما هنوز کسی نمی‌داند چرا توافقی در این زمینه انجام نشد.
حسینی که در ماه‌های پایانی حضورش در ترابزون‌اسپور و به دلیل عدم تمدید قرارداد با مسئولان و کادرفنی این باشگاه به اختلاف خورده بود، کایسری‌اسپور را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد. تیمی متوسط در لیگ ترکیه که با استخدام یک مربی مجرب تلاش می‌کرد به جمع تیم‌های مدعی راه پیدا کند. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد حسینی خیلی زود در ترکیب کایسری‌اسپور جا افتاد و به مدافعی قابل اتکا تبدیل شد. همین درخشش او کافی بود تا در لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار بگیرد و در هر سه دیدار به عنوان مدافع ثابت پا به زمین بگذارد.
در شرایطی که حسینی دومین فصل بازی برای کایسری‌اسپور را سپری می‌کند، پیشنهادهایی جذاب به دستش رسیده. پیشنهادهایی از پاناتینایکوس، صدرنشین لیگ یونان و لانس، تیم چهارم لیگ فرانسه. انتخاب هر یک از این دو تیم می‌تواند برای حسینی انتقالی مهم را رقم بزند. بخصوص لانس که می‌تواند سکوی پرتاب او به لیگ‌های معتبر اروپا باشد. با این حال و درباره انتقال به لانس، تنها اخباری درباره ارائه پیشنهاد منتشر شده و البته کایسری‌اسپور هم تلاش کرده تا مدافع ایرانی خود را حفظ و قراردادش را تمدید کند.
همین پیشنهاد لانس در روزهای اخیر به خبری مهم میان رسانه‌های ایرانی بدل شده. با این حال هنوز این انتقال قطعی نشده و فقط در حد پیشنهاد اولیه و مذاکره مقدماتی بوده. در این شرایط اما یکی از صفحات پوشش‌دهنده اخبار فوتبال ایران در اینستاگرام، با فتوشاپ و قرار دادن چهره مجید حسینی به جای بازیکنی که با لانس قرارداد بسته و با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفته، باعث شده تا خبری عجیب در رسانه‌های تصویری و نوشتاری منتشر شود.
صداوسیما با فتوشاپ ستاره فوتبال ایران را منتقل کرد
حتی کار به جایی رسید که اخبار ورزشی صدا و سیما با نمایش آن عکس فتوشاپی، خبر از انتقال حسینی به لانس فرانسه داد و البته یک برنامه ورزشی هم چنین قراردادی را تأیید کرد. این در حالی است که مجید حسینی در ترکیه حضور دارد و باشگاه کایسری‌اسپور هم مدیر برنامه‌هایش را فرا خوانده تا درباره تمدید قرارداد مذاکراتی انجام شود. حسینی هم که به دلیل مصدومیت دو بازی اخیر کایسری‌اسپور مقابل فنرباغچه و آنتالیااسپور را از دست داده، مراحل درمان خود را پشت سر می‌گذارد تا زودتر به خط دفاعی تیمش برگردد و در سوپرلیگ به میدان برود. بخصوص که غیبت حسینی در دو بازی اخیر کایسری به چشم آمده و این تیم دو شکست را متحمل شده است.
شاید بهتر بود افرادی که در بخش تولید محتوای اخبار ورزشی شبکه سه حضور دارند یا در برنامه ورزشی پر بیننده مشغول فعالیت هستند، تنها چند دقیقه‌ای وقت بگذارند، سری به صفحه رسمی باشگاه لانس در توئیتر یا اینستاگرام بزنند و حتی به سایت باشگاه فرانسوی بروند و ببینند آیا این انتقال انجام شده یا نه؟ آن وقت به این نکته پی می‌بردند که این عکس فتوشاپ بوده و در شرایطی که نقل و انتقالات اروپایی مدت‌هاست به پایان رسیده، بازیکنی نمی‌تواند از لیگ ترکیه به فرانسه برود و با پیراهن تیم جدید عکس یادگاری بگیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها