به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۹۲۶۶۱

روزنامه‌های انگلیس در تسخیر هالند

روزنامه‌های انگلیس در تسخیر هالند
گروه ورزشی: سیتی شب گذشته با نمایشی خیره‌کننده از هالند موفق شد با نتیجه 0-7 از سد لایپزیش عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. 
این مهاجم نروژی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و توانست پنج بار دروازه حریف را باز کند تا نشان دهد که از استعداد و مهارت خاصی در چارچوب شناسی و گلزنی برخوردار است. 
او در بازی شب گذشته و تنها با هت تریکی که در نیمه اول داشت موفق شد به رکورد 30 گل زده در لیگ قهرمانان برساند و عنوان جوان‌ترین بازیکنی که به این تعداد گل زده در این رقابت‌ها رسیده را هم از آن خود کند. 
روزنامه‌های انگلیسی صفحه اصلی امروزشان را به این بازیکن و صعود سیتی به مرحله بعدی اختصاص دادند و از درخشش او برابر لایپزیش تمجید کردند. 
روزنامه دیلی استار با عکسی از هالند از تیتر «تالار افتخار» استفاده کرد تا به رکوردشکنی‌های متعدد او در این بازی اشاره کرده باشد. 
1832486
دیلی اکسپرس هم با انتشار عکسی از شادی پس از گل این بازیکن از تیتر « High Five» استفاده کرد تا با کنایه به پنج گل به ثمر رسیده توسط او در این بازی، از عملکرد این ستاره هم ابراز خوشحالی کرده باشد. 
1832487
روزنامه میرر نیز تیتری مشابه اکسپرس انتخاب کرد و در توضیح آن نوشت: «هالند باعث شده که گلزنی بسیار آسان به نظر برسد، او با درخشش در بازی شب گذشته و نمایشی باورنکردنی برای سیتی توانست وارد جمع بزرگان شود.»

1832489
تایمز با انتشار تصویری از این بازیکن روی صفحه اولش مدعی شد که او با زدن پنج گل رکوردهای بسیاری را از آن خود کرده و باعث شده که سیتی به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل شود.»
 
1832490
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها