به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۹۲۶۶۳
فیفادی مارس با ناگاتومو و ساکای؛

کاپیتان سامورایی از لیست ژاپن خط خورد

کاپیتان سامورایی از لیست ژاپن خط خورد
گروه ورزشی: ژاپن در اولین فیفادی بعد از ماه مارس رودرروی کلمبیا و اروگوئه قرار خواهد گرفت و هاجیمه موریاسو نیز فهرست بازیکنان موردنظر خود را از وبسایت فدراسیون فوتبال ژاپن منتشر کرده است.
نکته مهم این لیست، غیبت مایا یوشیدا، کاپیتان ژاپن در جام جهانی است. مدافع 34 ساله تیم شالکه که پیش‌تر گفته بود علاقه‌ای به خداحافظی از تیم‌ملی ندارد، حالا از اولین لیست بعد از جام جهانی خط خورده تا به نوعی دوران ملی‌اش به پایان برسد. این وضعیت برای ناگاتومو و ساکای نیش پیش آمده تا این دو بعد از سالها افتخار و حضور در سه جام جهانی از تیم ملی کنار بروند.
این در حالی است که لیست دروازه‌بان‌ها نیز دچار تغییر شده و دیگر خبری از گوندا در لیست تیم ملی ژاپن نیست و آنها خط خورده‌اند. همچنین خبری از تاکومی مینامینو در این لیست نیست.

فهرست بازیکنان موردنظر موریاسو
دروازه‌بان:
کیسوکه اوساکو (هیروشیما)، آکیو تانی (گامبا اوساکا) دنیل اشمیت (سن ترویدن)
مدافعان: 
کو ایتاکورا (مونشن گلادباخ)، تاکهیرو تومیاسو (آرسنال)، هیروکی ایتو (اشتوتگارت)، هیروکی هاشیوکا (سن ترویدون)، ریوتارو سونودا (یوکوهاما)، آیومو سکو (گراس هاپر)، یوسی سوگاوارا (آلکمار)، کافومی گونده (توکیو)، ریکو هاندا (گامبا اوساکا)
هافبک‌ها:
واتارو اندو (اشتوتگارت)، ریتسو دوان (فرایبورگ)، کائورو میتوما (برایتون)،  تاکفوسا کوبو (رئال سوسیداد)، هیدماسا موریتا (اسپورتینگ)، جونیا ایتو (رنس)، دایچی کامادا (آینتراخت فرانکفورت)، آئو تاناکا (فورتونا دوسلدورف)، تاکوما نیشیمورا (یوکوهاما مارینوس)، شوتو ماشینو (شونان بلمار)، کیتو ناکامورا (لاسک)
مهاجم‌ها:
تاکوما آسانو (بوخوم)، شوتو ماتسونو (شونان بلمار)، آیاسه یدا (سرکل بروژ)، دایزن مائدا (سلتیک)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها