کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش آاس:

کینه لاپورتا از پرز: کنسل شدن ضیافت ناهار ال‌کلاسیکو!

24 اسفند 1401 ساعت 15:55


گروه ورزشی: سه روز پیش باشگاه رئال مادرید رسما تایید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت خواهد کرد. رئال تنها باشگاهی است که جداگانه از بارسا شکایت می‌کند و با دادستانی بارسلونا همراه خواهد شد. لالیگا و شورای عالی ورزش اسپانیا نیز از بارسلونا شکایت خواهند کرد و اوضاع برای باشگاه کاتالان اصلا خوب پیش نمی‌رود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، دیروز یک بار دیگر علیه نهادهایی که از بارسلونا شکایت کرده‌اند یا قصد شکایت دارند، موضع گرفت و گفت: «برخی از روی حسادت و سوء‌ نیت کمپین‌هایی علیه بارسلونا تشکیل داده‌اند. حس بارسایی بودن را نه می‌توان خرید و نه می‌توان فروخت. آن را لکه‌دار هم نمی‌توان کرد. اخیراً حملات وحشیانه‌ای برای کثیف کردن نشان ما صورت گرفته که هیچ ربطی به واقعیت ندارد و هیئت مدیره باشگاه از حیثیت و اعتبار بارسلونا دفاع خواهد کرد.»
طبق ادعای آاس، لاپورتا به شدت از بیانیه رئال عصبانی است و رابطه دوستانه او با فلورنتینو پرز نیز خراب شده است. او به قدری از پرز کینه گرفته است که قصد دارد ضیافت ناهار سنتی قبل از ال‌کلاسیکو را نیز منتفی کند. یکشنبه هفته بعد بارسا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است و قبل از این جدال بزرگ همیشه مدیران دو باشگاه در ضیافت ناهار مشترک شرکت می کنند اما به احتمال فراوان این ضیافت برگزار نخواهد شد. پرز و لاپورتا شاید هنگام برگزاری بازی کنار یکدیگر نیز ننشینند.


کد مطلب: 392665

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392665/کینه-لاپورتا-پرز-کنسل-شدن-ضیافت-ناهار-ال-کلاسیکو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir