کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهر مارادونا از آبی‌ها یک چیز می‌خواهد: تاریخ‌سازی!

24 اسفند 1401 ساعت 18:20


گروه ورزشی: ناپولی به قهرمانی در سری آ بسیار نزدیک است ولی هواداران این تیم که امشب سکوهای ورزشگاه دیه‌گو مارادونا را پر خواهند کرد می‌خواهند فصل رویایی بازیکنان لوچانو اسپالتی علاوه بر لیگ ایتالیا در اروپا هم درخشان به پایان برسد.
ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نرسیده و امشب فرصت ایده‌آلی دارد تا با عبور از آینتراخت تاریخ‌سازی کند. اتفاقا به نظر می‌رسد ناپولی کار دشواری در پیش نخواهد داشت چرا که آن‌ها در بازی رفت مرحله یک‌هشتم که در آلمان برگزار شد فرانکفورتی‌ها را در خانه خودشان 2-0 شکست دادند.
1832535
هواداران ناپولی از پرشورترین هواداران فوتبال اروپا هستند و آینتراخت می‌داند امشب در استادیوم مارادونا حریفش یار دوازدهمی دارد که روی سکوها نشسته است. مردم این شهر دیه‌گو مارادونا را در حد و اندازه یک اسطوره می‌پرستند و امشب در ورزشگاهی که به نام او است منتظر جشن گرفتن یک صعود تاریخی هستند.
ناپولی از سال 1926 تا امروز هرگز موفق به صعود به یک‌چهارم نهایی رقابت سطح اول باشگاهی اروپا نشده است. چه زمانی که این رقابت‌ها با عنوان جام اروپا برگزار می‌شد و چه از زمانی که عنوان لیگ قهرمانان را یدک می‌کشد. چشم امید آبی‌ها امشب به ماشین گلزنی‌شان اوسیمن دوخته شده که از قضا در بازی رفت هم یکی از دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود.
1832435


کد مطلب: 392687

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392687/شهر-مارادونا-آبی-ها-یک-چیز-می-خواهد-تاریخ-سازی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir