کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نجات فیل سقوط کرده در گودال گل و لای /فیلم

24 اسفند 1401 ساعت 18:36


گروه فیلم:نیرو‌های امدادی در جنوب غربی چین موفق شدند یک فیل وحشی آسیایی که در گودال گل و لای سقوط کرده بود را با استفاده از بیل مکانیکی نجات دهند.
......

نجات فیل سقوط کرده در گودال گل و لای

به گزارش فرارو، پلیس محلی اعلام کرد که یک فیل وحشی خسته روز دوشنبه پس از گیر افتادن در یک حوض گل آلود در شهر منگمن در استان یون‌نان در جنوب غربی چین نجات یافت.پلیس صبح روز دوشنبه گزارشی دریافت کرد که گله‌ای از فیل‌های وحشی آسیایی را در حال بازی در جنگل مشاهده کردند، اما یکی از آن‌ها در برکه‌ای گل‌آلود افتاد.

در ویدئوی منتشر شده فیل دیگری پای عقب خود را دراز می‌کرد تا به فیل گیر کرده در گودال برسد و همچنین روی زمین دراز کشیده بود و با خرطوم خود گل و لای را کنار می‌زد. با این حال، این تلاش‌ها ناموفق بود و فیل به دام افتاده نتوانست از گودال لغزنده بالا برود.

پلیس بلافاصله وضعیت را به دولت محلی، اداره جنگلداری و مرتع و همچنین پلیس جنگل گزارش داد.امدادگران گفتند که در ظهر، فیل در کنار گودال همچنان در تلاش بود تا گل و لای را کنار بزند، اما تأثیر چندانی نداشت.امدادگران از یک بیل مکانیکی برای حفاری یک گذرگاه استفاده کردند و فیل گرفتار در نهایت موفق شد از آن بالا برود.

پلیس مرزی اعلام کرد فیل بالغ گرفتار شده حدود ۲.۵ تن وزن دارد که بدون هیچ آسیبی سالم به منطقه حفاظت شده بازگشته و دوباره به گله پیوست.فیل‌های آسیایی گونه‌ای شاخص در جنگل‌های بارانی هستند و تحت حمایت دولتی در چین هستند. به لطف تلاش‌های حفاظت از محیط زیست و حیات وحش، دستکم ۳۰۰ فیل عمدتاً در اطراف یون‌نان پراکنده هستند.


کد مطلب: 392694

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392694/نجات-فیل-سقوط-کرده-گودال-گل-لای-فیلم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir