کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشنواره فروش نوروزی فنس در آهن تخفیف

24 اسفند 1401 ساعت 18:50

گروه کسب و کار: فنس که در بین برخی از مردم با نام توری حصاری شناخته شده است، نوعی توری از جنس فولاد می‌باشد که برای استفاده در مناطق مختلف جغرافیایی کاربرد دارد. این نوع از توری عموما برای محافظت، حصار کشی در اطراف خانه و زمین، مرزبندی بین دو زمین و .... استفاده می‌شود.


از ویژگی‌هایی که باعث محبوبت این توری در بین مردم شده است می‌توان به مواردی چون هزینه پایین آن، جابجایی راحت و امکان استفاده از آن در هر نوع شراط آب و هوایی اشاره کرد. همچنین این توری برای حصار کشی در اطراف باغ بسیار مناسبت است چرا که مانع ورود نور و آب به داخل زمین نشده و حتی می‌تواند نظم و زیبایی خاصی در محیط ایجاد کند.

فنس چگونه تولید می‌شود؟
فنس عموما از سیمی فلزی تولید می‌شود که این سیم‌ها می‌توانند در چندین شکل مختلف بافته شوند. رایج‌ترین نوع این محصول، بافت چشمه‌های الماسی شکل است.
تولید فنس به دو روش یعنی سنتی و اتوماتیک صورت می‌گیرد. این دو روش تفاوت زیادی باهم ندارند بجز اینکه در روش سنتی تمام مراحل کار دستی توسط یک یا دو نیروی انسانی صورت می‌گیرد و فقط در مرحله آخر پیچاندن توری بر روی قالب بر عهده‌ی یک موتور الکتریکی است.
در واقع نفر اول وظیفه‌ بافتن را بر عهده دارد، با یک دست خود و با کمک یک اهرم موتور الکتریکی که وظیفه‌ی چرخاندن توری را بر عهده دارد روشن کرده و سیم مفتول را به دور قالب می‌پیچاند و مثل فرم سینوسی بین رج‌های بافته شده می‌رود تا مانند یک قالی، توری حصاری بافته شود. در آخر کار نیز رج‌هایی که بافته نشده است را با پیچ‌گوشتی بهم می‌بافت.
سپس فرد دیگر، فنس را در طول‌های سفارش شده به صورت رول در آورده و محصول را آماده فروش می‌کند.
اما در روش اتوماتیک جدید، تمام مراحل توسط دستگاه اجرا می‌شود. یعنی فقط محصولات اولیه و مورد نیاز را تهیه کرده و در محل مخصوص دستگاه قرار می‌دهند سپس دستگاه خود به صورت اتوماتیک شروع به تولید فنس خواهد کرد.

فنس گالوانیزه و روکش pvc چه تفاوتی دارد؟
گالوانیزه کردن فنس فرآیندی است که در آن یک روکش آلیاژ روی، به عنوان محافظ روی فنس را می‌پوشاند تا در شرایط محیطی مختلف مقاومت خوبی داشته باشد و دچار زنگ زدگی و یا خوردگی نشود. توری فنس که با مفتول گالوانیزه تولید شود، مقاومت بیشتری در شرایط آب و هوایی مختلف دارد. این توری معمولا با مفتول گالوانیزه گرم تولید می‌شود که میزان مقاومت بیشتری نسبت به گالوانیزه سرد دارد.
اما در مناطق که گرمای خیلی بالایی دارند یا شرجی هستند، مخصوصا مناطق نزدیک به دریا، به دلیل وجود کلرید و سولفیدهای موجود در هوا، پوشش گالوانیزه هم ممکن است بعد از مدت طولانی زنگ زده شود. در این شرایط معمولا از یک لایه pvc روی مفتول گالوانیزه شده استفاده می‌کنند که باعث محافظت دوبرابری خواهد شد. در این زمان با خیال راحت می‌توان فنس را حتی در کنار آب دریا نصب و استفاده کرد. فنس با روکش pvc مقاوم‌ترین نوع مفتول توری است که علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی خاصی نیز دارد و در سه رنگ سبز، مشکی و کرم موجود است. رایج‌ترین رنگ آن که محبوبیت بالایی نیز دارد رنگ سبز است.
فنس گالوانیزه و روکش pvc از نظر خصوصیات ظاهری و چشمه تقریبا مشابه هم هستند با این تقاوت که روکش pvc مقامت بیشتری داشته، در سه رنگ متفاوت موجود بوده و از نظر قیمت نیز، کمی گران‌تر از نوع گالوانیزه است.
کاربرد فنس
برای این محصول کاربردهای زیادی می‌توان نام برد که از مهم‌ترین آن‌ها حصارکشی است. این حصار کشی ممکن است برای محافظت از باغ، کارگاه، ساختمان‌های مختلف و یا اطراف ورزشگاه‌ها یا زمین فوتبال باشد. علاوه بر این کاربردهای دیگری نیز دارد در:
•    ممنوع کردن ورود افراد به یک منطقه خاص نظامی
•    استفاده در اماکن صنعتی
•    مجزا کردن دو محیط از هم یا مرزبندی بین دو زمین
•    مسدود کردن منطقه حادثه خیز
•    احداث محیط برای حفاظت از حیوانات مختلف یا ساخت قفس
•    مشخص کردن زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها از یک دیگر
•    محافظت از کارگران مشغول حین کار در ساختمان‌ها

خرید و فروش فنس گالوانیزه

مزایای استفاده از فنس
امروزه این محصول ابزاری، برای محافظت از بخش‌های مختلف در خانه یا باغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. و مناسب برای استفاده در محیط‌های داخلی و باز می‌باشد. نصب آن آسان بوده و می‌توان در تمام شرایط آب و هوایی استفاده شود. مقاومت فنس بسیار بالا است و اگر گالوانیزه یا دارای روکش pvc باشد تا 40 سال عمر مفید خواهد داشت. همچنین نگهداری آن بسیار آسان بوده و نیاز به تعمیر ندارد.
 علاوه بر تمامی موارد گفته شده، این محصول از نظر ایجاد زیبایی در محیط اطراف هم انتخاب مناسبی است و منظره‌ای فانتزی ایجاد می‌کند. مانع عبور نور به داخل محیط باغ نمی‌شود و به راحتی قابل شستشو است.

راهکارهای بهبود کیفیت و عمر مفید فنس
در مرحله‌ اول نیاز است که فنس با کیفیت بالا تهیه کنید. رعایت پارامترهای تولیدی مثل دمای مناسب در فرآیند تولید و استفاده از دستگاه‌های جدید باعث افزایش کیفیت آن می‌شود، بنابراین بهتر است از مراکز معتبر خرید کنید تا از کیفیت فنس خود اطمینان کافی داشته باشید.
همچنین نصب کشی نیز اهمیت بالایی در کاهش خرابی‌ها و افزایش عمر مفید این محصول دارد پس بهتر است برای فنس‌کشی از افراد ماهر که تخصص و تجربه کافی برای اینکار دارند کمک بگیرید. استفاده از روکش‌های حفاظتی مثل گالوانیزه کردن یا روکش pvc می‌تواند باعث افزایش عمر مفید توری شده و مقاومت توری فنس را در شرایط مختلف آب و هوایی افزایش دهد. این کارها تنها تعدادی از راهکارهایی هستند که برای بالا بردن عمر مفید فنس می‌توان به کار گرفت.

روش محاسبه و قیمت‌گذاری برای فنس
قیمت فنس بر اساس میزان وزنی که دارد محاسبه می‌شود. هرچه ضخامت مفتول بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. همچنین اندازه‌ی چشمه نیز در قیمت فنس تاثیرگذار می‌باشد چرا که اگر سایز چشمه‌ کوچک‌تر باشد، وزن هر متر مربع‌ آن بالاتر می‌رود و قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

قیمت گذاری انواع فنس

یکی از روش‌های فروش این محصول با واحد متر مربع است. به این صورت که قیمت را بر حسب متر مربع حساب کرده و اعلام می‌کنند. معمولا این روش برای فنس‌هایی با ضخامت حدودا 2 الی 2.5 میلیمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای محاسبه قیمت در فنس‌هایی با ضخامت 2.5 الی 4.75 میلی‌متر، قیمت بر اساس کیلوگرم اعلام می‌شود.

جشنواره فروش نوروزی فنس در آهن تخفیف
حفاظ‌کشی امروزه از مهم‌ترین نیازهای هر خانواده و سازمانی می‌باشد. برای رفع این نیاز، فنس بهترین انتخاب برای حفاظت از خانه، باغچه، محیط کاری و دیگر فضاها می‌باشند. اگر شما هم به دنبال یک فنس با کیفیت و مقاوم هستید، در جشنواره‌ فروش ویژه محصولات آهن تخفیف می‌توانید فنس با کیفیت را یا کمترین قیمت تهیه کنید. در این جشنواره، تخفیفات ویژه‌ای برای فنس‌های با کیفیت و مقاوم در نظر گرفته شده است. همچنین با مراجعه به آدرس اینترنتی آهن تخفیف، می‌توانید از طریق سایت به صورت آنلاین فنس مورد نظر خود را سفارش دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط جشواره نوروزی فروش ویژه فنس به سایت آهن تخفیف (www.ahantakhfif.com) مراجعه نمایید و یا از کانال‌های ارتباطی زیر با این شرکت تماس بگیرید.
نشانی: تهران، اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 1 شرقی - پلاک 28 و 29
کد پستی: 1881633155
شماره های تماس: 02155511555
پست الکترونیکی: ​info@ahantakhfif.com


کد مطلب: 392700

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392700/جشنواره-فروش-نوروزی-فنس-آهن-تخفیف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir