به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۳۹۲۷۱۰

بهترین آموزشگاه هنری در تهران کجاست؟

گروه کسب و کار: آموزشگاه‌های هنری معمولا از جمله مکان‌هایی به حساب می‌آیند که افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود، کسب مهارت و دریافت حس و حال خوب به آن مراجعه می‌کنند. آموزشگاه‌های هنری دوره‌ها و کلاس‌های فراوانی برای هنرجویان ارائه می‌دهند. طراحی لباس، عکس و تصویربرداری و هنرهای تجسمی مثل خوشنویسی و نقاشی از جمله دوره‌های آموزشگاه‌های هنری است.
بهترین آموزشگاه هنری در تهران کجاست؟
ترنم صبا یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های هنری در تهران است که از سال 1385 فعالیت خود را شروع کرده است. این آموزشگاه هنری، تمرکز ویژه‌ای روی دوره‌های هنر تجسمی داشته است. آموزشگاه نقاشی و خوشنویسی ترنم صبا ، به سبب ویژگی‌ها و مزایایی که دارد، توانسته توجه بسیاری از هنرجویان را به خود جلب کند. اگر اهل هنر بوده و به دنبال آموزشگاهی برای کسب مهارت هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی‌ها و دوره‌های آموزشگاه ترنم صبا بپردازیم.

نکات مهم در انتخاب آموزشگاه هنری
از جمله نکات مهمی که باید در انتخاب آموزشگاه‌های هنری در نظر گرفت، امکان آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برای هنرجویان است. ظرفیت پایین کلاس‌ها و محدود بودن تعداد هنرجویان در هر دوره باعث بالا رفتن راندمان آموزش می‌شود.
در این شرایط با توجه به تعداد کمتر هنرجو، مدرس می‌تواند با توجه به توانایی و استعداد هر فرد، به آموزش تخصصی وی بپردازد. یکی دیگر ازمزیت‌های تعداد کم هنرجویان در کلاس‌ها این است که بحث رقابت و مقایسه خود با دیگران از بین می‌رود و هر فرد نسبت به پیشرفت خود سنجیده می‌شود.
از طرفی، در نظر گرفتن میزان تخصص کادر آموزشی و بررسی تجربه کاری اساتید، مهمترین نکته‌ای است که در انتخاب آموزشگاه هنری، باید به آن توجه کنیم. تجربه داشتن استاد در زمینه آموزش‌های هنری، باعث می‌شود کوچکترین نکات و راهنمایی‌های وی، در مسیر آموزش هنرجو مشکل گشا بوده و روند آموزش را سرعت ببخشد. در کنار تجارب اساتید، بررسی سوابق اجرایی و برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی برای هنرجویان و شاگردان می‌تواند به انتخاب استاد و آموزشگاه کمک شایانی نماید.
نکته دیگر در انتخاب آموزشگاه خوشنویسی و نقاشی، رعایت استاندارد در ظرفیت پذیرش و تعداد هنرجوها در هر کلاس است. با توجه به این که دوره‌های نقاشی، طراحی و خوشنویسی و مواردی از این قبیل، نیازمند آموزش به صورت عملی بوده و رسیدگی به هر فرد باید با توجه به استعداد و مهارت وی انجام شود، کلاس‌هایی با ظرفیت بالا در روند آموزش تاثیر منفی می‌گذارد. آموزشگاه نقاشی و خوشنویسی ترنم صبا جهت افزایش کیفیت آموزشی، کلاس‌ها و دوره‌های خود را با حداقل هنرجو برگزار می‌کند.



ویژگی‌های آموزشگاه نقاشی و خوشنویسی ترنم صبا
از جمله ویژگی‌ها و مزایا آموزشگاه ترنم صبا که نظر بسیاری از هنرجویان جلب کرده است، به شرح زیر است:

بهره گیری از اساتید مجرب و کارشناس
کادر آموزشی، یکی از اولین و مهمترین فاکتورها برای سنجش اعتبار یک آموزشگاه هنری است. ترنم صبا با بهره گیری از اساتید با سابقه و با مهارت که به صورت آکادمیک از تحصیلات بالایی برخوردار هستند، تاثیر زیادی در آموزش و پرورش هنرجویان خواهد داشت.

کلاس‌های متنوع
یک آموزشگاه هنری خوب باید در نظر داشته باشد که حتما به ارائه دوره‌های آموزشی متنوع بپردازد. برای مثال آموزشگاه هنری ترنم صبا به برگزاری دوره‌های مبتدی و حرفه ای آموزش خوشنویسی، نقاشی سیاه قلم، نقاشی رنگ روغن، نقاشی روی پارچه، کلاس نقاشی کودکان و غیره می‌پردازد.

برگزاری کلاس‌ها برای همه سنین
ایجاد حس و حال خوب و کسب مهارت در آموزشگاه‌های هنری، محدودیت سنی ندارد؛ از همین رو، آموزشگاه‌های معتبر، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خود را در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌کنند. آموزشگاه ترنم صبا، کلاس‌های آموزشی خود را در گروه‌های سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تشکیل می‌دهد.

امکان ارائه مدرک معتبر
آموزشگاه‌هایی که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، در پایان هر دوره آموزشی، مدرکی مبنی بر پایان دوره هنری به هنرجویان اعطا می‌کنند. آموزشگاه ترنم صبا دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بوده و هنرجویان عزیز پس از پایان هر دوره، مجوز و گواهینامه رسمی کسب می‌کنند.



برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی
امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی از جمله قابلیت‌هایی است که آموزشگاه‌های هنری باید داشته باشند. کلاس‌های مج00ازی آموزشگاه ترنم صبا این فرصت را برای افرادی که به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس‌ها را به صورت حضوری ندارند، فراهم کرده است تا از آموزش اساتید معتبر این آموزشگاه بهره مند شوند.
 
امکان برگزاری دوره مربیگری
از جمله دوره‌های محبوب و پرطرفدار در ترنم صبا، دوره مربیگری نقاشی است. افراد با سپری کردن این دوره، مدرک بین المللی مربیگری نقاشی کسب می‌کنند. با کسب این مدرک، امکان تاسیس آموزشگاه، مهاجرت و اشتغال زایی برای افراد بوجود می‌آید.

جمع بندی
ما در این نوشته سعی داشتیم شما را در انتخاب آموزشگاه هنری راهنمایی کنیم. با توجه به ویژگی‌ها و مزایای ترنم صبا، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های نقاشی و خوشنویس در تهران معرفی کرد.
آموزش سیاه قلم، نقاشی رنگ روغن، خوشنویسی با خودکار، نقاشی روی پارچه، آبستره و رزین، خوشنویسی کودکان و نقاشی آبرنگ، از جمله دوره‌‌های محبوب و تخصصی این آموزشگاه است. پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس‌ها و دوره‌ها، به وب سایت آموزشگاه ترنم صبا، مراجعه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها