به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۹۲۷۱۶

پلمب بزرگترین اکوکمپ کویری به خاطر حجاب

پلمب بزرگترین اکوکمپ کویری به خاطر حجاب
گروه جامعه:بزرگترین اکوکمپ کویری ایران​ به دلیل رعایت نکردن موازین حجاب از سوی مسافران پلمب شد.
به گزارش رکنا؛ هادی اشرف واقفی، بنیان‌گذار کمپ کویری متین‌آباد گفت: صبح شنبه به محل کمپ مراجعه کردند و ضمن دستور برای تخلیه مسافران حاضر در کمپ اعلام کردند که کمپ متین آباد به دلیل رعایت نکردن حجاب از سوی گردشگران پلمب است.
واقفی در ادامه تاکید داشت: برای نوروز ۵ هزار مسافر از قبل رزرو شده داشتیم که این اتفاق رخ داد.
هادی اشرف واقفی در مورد اینکه آیا از قبل هشداری به مجموعه داده شده بود گفت: همیشه تاکید بر رعایت حجاب بوده است. ما هم روی دیوار مجموعه رعایت حجاب را به مسافران تاکید کرده ایم ولی نمی‌توانیم شخصا در این خصوص ورود کنیم.
برچسب ها: حجاب

غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۰۹:۵۷
کاش درمورد اختلاس و روابط اقا زاده ها هم مم همینطور سخت گیری مشد (423787)
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۲۳:۳۵
بله
ما خیلی جاها به برخوردهایی لازم داریم
اگه کسی خطایی مرتکب شد و در جهت منافع مردم و کشور باهاش برخورد کنید.
اگه کسی گران فروشی کرد، کم فروشی کرد، یا به مردم خیانت و ناروا کرد برخورد کنید، اما توی اون مسائل توجهی ندارید ولی همچین مسائل بس اهمیتی رو یولد کردین و الکی برخورد میکنید.چرا برخی از موقعیت خود برای زور گویی به مردم استفاده می‌کنند؟؟؟ مگه اعتقادی به خدا و دست تقدیر و دست زمونه و اینکه زمین گرده ندارند؟؟؟ (423853)
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۱۱:۱۸
تو این اوضاع خراب اقتصادی، بجای کمک به رفع موانع برای رونق اقتصادی دارن هرچه بیشتر سنگ اندازی میکنن و باعث خرابی بیشتر اقتصاد می‌شوند. اینها خود دشمن هستن و خائن به کشور (423791)
۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ۲۳:۲۷
همین‌طوری اوضاع کسب و کار و درآمد مردم رو به افول و نابودی هست، اونوقت سر مسائل بیخودی و بیهوده و یا دلایل الکی میان و حکم پلپ اجرا می‌کنند و مردم رو از کسب و کار و درآمد میندازن. هرطور نگاه کنید این نوع برخورد منطقی و عقلانی نیست. (423851)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۶:۳۳
من به عنوان یک شهروند خواهشی از مسولان کشور دارم هر موقع به امید خدا از مبارزه با موی زنان فارغ شدید فکری به حال مرغ و پیاز و گوشت و اختلاس و رانت و فساد و تباهی و تحریم و بیکاری و اعتیاد و تورم و.... و بقیه اقلام کنید ممنون میشوم. یا حداقل این جهاد اکبر را فعلا کنار بگذارید و بعد از حل مسائل درخواستی دوباره یگانه مشکل اصلی کشور را که همان موی زنان است را در الویت بگذارند. (423859)
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۰۷:۵۵
در مورد. اختلاس و حجاب هردو باید سختگیری کرد (423861)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها