کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این خودرو حصار ممنوعیت واردات را شکست!

25 اسفند 1401 ساعت 16:07


گروه اقتصادی: اگر این بار وعده وزارت صمت واقعیت پیدا کند ، هیوندا النترا اولین خودروی خارجی غیرچینی لقب می گیرد که پس از حدود ۶ سال بار دیگر به کشور وارد می شود.
درحالی که گمرک هنوز اعلام نکرده که به طور رسمی چه تعداد از ۱۰۰ هزار خودروی وارداتی وعده داده شده برای سال ۱۴۰۱ به بنادر کشور رسیده اند ، امید قالیباف سخنگوی این وزارتخانه از اعطای تعدادی خوردوی النترا به همراه دو مدل از چانگان های اس ۳۵ به متقاضیان خرید خودروهای خارجی خبر داده است. آن هم از همین شنبه ۲۷ اسفندماه!
هیوندای النترا در تمام مدت حضور در بازار ایران، یکی از محبوب ترین ماشین های اقتصادی به حساب می آمده و همیشه طرفداران زیادی داشته است. طراحی ظاهری بسیار جذاب در کنار امکانات رفاهی سطح بالا و قیمت مناسب، مهمترین دلایل محبوبیت و فروش بالای هیوندای النترا بوده‌اند.
هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازارهای جهانی با ۵ مدل موتور متفاوت عرضه می شود که یکی از آنها هیبرید و چهار نمونه دیگر بنزینی هستند. موتور های انتخاب شده برای این ماشین شامل ۱۶۰۰ سی سی معمولی، ۱۶۰۰ سی سی توربوشارژ، ۱۶۰۰ سی سی با تزریق مستقیم سوخت و ۲۰۰۰ سی سی هستند.
قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۳
بسته به مدل انتخابی، قیمت هیوندای النترا ۲۰۲۳ می تواند از ۵۰ هزار درهم تا ۸۰ هزار درهم متفاوت باشد. با توجه به اینکه فول ترین نمونه قیمتی بیش از ۲۰ هزار دلار پیدا می کند بدون شک شاهد حضور آن در بازار ایران نخواهیم بود. نمونه های پایه با موتور ۱۶۰۰ سی سی معمولی و امکانات رفاهی پایین نسبت به مدل های دیگر، پس از بررسی و محاسبات گمرکی و … کشف قیمت خواهند شد و با قیمت دلار نیمایی هم اگر قرار به واگذاری به مردم را داشته باشند ، با توجه به شرایط قیمت خودروهای بازار ، بیش از ۱.۵ میلیارد چوب خواهد خورد!
این خودرو حصار ممنوعیت واردات خودرو را شکست!
مشخصات داخلی النترا ۲۰۲۳

این خودرو حصار ممنوعیت واردات خودرو را شکست!
مشخصات بیرونی النترا ۲۰۲۳ مشخصات فنی النترا ۲۰۲۳ آپشن ها هیوندای الانترا ۲۰۲۳ این خودرو حصار ممنوعیت واردات خودرو را شکست!
ایمنی النترا ۲۰۲۳ ابعاد هیوندای الانترا ۲۰۲۳


کد مطلب: 392746

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392746/این-خودرو-حصار-ممنوعیت-واردات-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir