به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۹۲۷۶۱

کلوپ: تیم بهتر به دور بعد صعود کرد

کلوپ: تیم بهتر به دور بعد صعود کرد
گروه ورزشی: به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ گفت حذف لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مسئولیت بزرگی به آنها داده است تا فصل را با حضور در بین چهار تیم نخست به پایان ببرد.
گل نیمه دوم کریم بنزما برای رئال مادرید در تقابل با لیورپول، سیزدهمین گل او در هشت بازی آخر حذفی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا بود که باعث شد لیورپول هر دو بازی رفت و برگشت را برابر رئال مادرید بازنده باشد.
حذف زودهنگام لیورپول از رقابت‌ها به این معنی است که آنها دیگر نمی‌توانند در این فصل، جام کسب کنند و در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر قرار دارند، تنها شانس آنها برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر انگلیس و کسب جواز حضور در لیگ  قهرمانان فصل آینده خواهد بود.
کلوپ اعتراف کرد که بازیکنانش اکنون باید روی چهارم شدن در لیگ برتر تمرکز کنند.
کلوپ گفت: ما می‌خواهیم هر سال در لیگ قهرمانان باشیم و این یک مسئولیت بزرگ برای ماست که فصل را در رده چهارم به پایان ببریم. پس از تعطیلات ملی، ما یک هفته خیلی سخت و مهم را در پیش داریم. سه دیدار سخت و حساس برابر سیتی، چلسی و آرسنال داریم. این دیدارها احتمالاً مشخص می کند که چه رتبه ای در پایان فصل خواهیم داشت. ممکن است مردم بگویند که ما سهمیه لیگ قهرمانان را در دیدار با بورنموث  از دست دادیم اما این هفته تعیین کننده است و ما امیدواریم که بازیکنانم سالم و زود از بازی‌های ملی بازگردند که بتوانیم این سه دیدار را با موفقیت به پایان ببریم.
سرمربی لیورپول، علی‌رغم شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، به بازیکنانش تبریک گفت. او در بخش دیگری از صحبت های خود افزود:  امسال تا اینجای فصل خیلی برای ما همه چیز عجیب بوده اما باخت در دیدار با بورنموث خیلی ما را تحت فشار قرار داد. رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار دشوار است و امیدوارم بتوانیم به هدفمان برسیم.
کلوپ با بیان اینکه قبل از بازی گفته بود که لیورپول تنها یک درصد شانس جبران شکست بازی رفت برابر رئال مادرید را دارد، اعتراف کرد که تیمش نتوانست تا حد لازم برای کسب یک نتیجه غیرمنتظره عمل کند.
او گفت: برای اینکه بخواهید ۳ گل خورده برابر رئال مادرید را جبران کنید باید عملکرد خاصی داشته باشید و ما عملکرد خاصی از خود نشان ندادیم. آلیسون بکر دو سیو خوب انجام داد تا ما را در بازی نگه دارد اما مادرید تیم بهتری بود و تیم بهتر به دور بعد رفت.
او در پایان درباره مدعی‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: رئال، من سیتی، ناپولی و بایرن مونیخ مدعی‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان در این فصل هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها