کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارلو آنچلوتی:

الان وینیسیوس بهترین فوتبالیست دنیاست

25 اسفند 1401 ساعت 16:52


گروه ورزشی: وینیسیوس یک بار دیگر برای رئال تاثیرگذار کار کرد و در بازی شب گذشته مقابل لیورپول پاس گل پیروزی‌بخش تیمش را به کریم بنزما داد. وینی در بازی رفت نیز دو گل به قرمزها زده بود. ستاره برزیلی در 40 بازی فصل برای رئال 19 گل زده و 10 پاس گل نیز داده است.
1832674
کارلو آنچلوتی او را بهترین بازیکن حال حاضر دنیا می‌داند: «وینیسیوس از نظر من الان بهترین بازیکن دنیاست. من برای نظر همه احترام قائلم ولی وینی در سطحی متفاوت بازی می‌کند. او هرچند به لیورپول گل نزد، ولی پاس گل داد تا باز هم نشان دهد وجود او برای ما چه مزیتی است.»
کارلتو که برابر لیورپول باز هم به دو هافبک قدیمی و باتجربه خود یعنی تونی کروس و لوکا مودریچ اعتماد کرد، در مورد دلیل فیکس بازی کردن این دو هافبک بزرگ گفت: «اگر کروس و مودریچ در ترکیب ثابت بازی می‌کنند، یعنی حتما لایقش هستند. من هیچ بازیکنی را به خاطر نام و اعتبارش در ترکیب قرار نمی‌دهم. برای من تیم مهمتر از هر چیز دیگری است. در رئال رقابت بالاست و این ارزش کار مودریچ و کروس را نشان می‌دهد.»

1832666
کارلتو در مورد حریف رئال در یک چهارم نهایی گفت: «ما تیم باتجربه‌ای هستیم ولی در لیگ قهرمانان همیشه نمی‌توان به تجربه بالا تکیه کرد. در یک چهارم نهایی تیم‌های بزرگی حضور دارند و مهم نیست به چه تیمی برخورد کنیم. هر حریفی می‌تواند دردسرساز باشد.» 


کد مطلب: 392771

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392771/الان-وینیسیوس-بهترین-فوتبالیست-دنیاست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir