به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۳۹۲۷۸۶

تصویر شکار شده از گریه‌های شکیرا در فروشگاه

تصویر شکار شده از گریه‌های شکیرا در فروشگاه
گروه ورزشی: شکیرا نامزد پیشین جرارد پیکه در جریان سفر به نیویورک توسط عکاسان شکار شد. شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی چند روز اخیر را در نیویورک گذرانده و اجرایی هم در برنامه «نمایش امشب با بازی جیمی فالون» داشته است. او هم‌چنین چند روزی را در این شهر مشغول تفریح در کنار فرزندانش بوده است.
این خواننده مشهور در شرایطی که راهی خرید شده بود در حال گریه کردن در یک فروشگاه توسط پاپاراتزی‌ها شکار شده است. اگرچه او سعی کرد صورت خود را بپوشاند تا دیده نشود اما چندین عکس از او گرفته شد و به سرعت در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت.
این هنرمند مشهور، فرزندان خود ساشا و میلان را به میدان تایمز برد و سپس به فروشگاه شکلات M&M رفت. جایی که دو پسر با برداشتن آب نبات و حتی چند حیوان عروسکی خوشحال به نظر می‌رسیدند. در حالی که ساشا و میلان با خوشحالی در رویا زندگی می‌کردند، مادرشان گریه کرد و حتی سعی کرد خود را با کلاه بپوشاند تا عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند. شکیرا در حال صحبت با زن دیگری دیده شد و به محض اینکه گفتگوی آنها تمام شد، گریه کرد.
تصویر شکار شده از گریه‌های تلخ شکیرا در فروشگاه
ستاره کلمبیایی پس از جدایی از جرارد پیکه، مدافع میانی سابق بارسلونا در سال گذشته، دوران سختی را پشت سر می گذارد. تصاویر گریه او باعث نگرانی هوادارانش شده است. این که آیا این اتفاق به ماجرای جدایی پیکه مربوط می‌شود یا نه را فقط شکیرا - و شاید زنی که با او صحبت می کرد - می‌داند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها