کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای نوجوان ۱۵ساله در برنامه The Voice

روزیاتو , 26 اسفند 1401 ساعت 9:37


گروه فیلم:در شب سوم فصل ۲۳، برنامه The Voice فقط دو با هر چهار صندلی مربیان به سمت شرکت کننده برگشته است. مربیان این برنامه بلیک شلتون، کلی کلارکسون، نایل هوران و چنس د رپر در این فصل بسیار در انتخاب های خود سخت گیر هستند. با این حال رایلی تیت ویلسون ۱۵ ساله از مونتگومری، همه مربیان را با اجرای آهنگ Dancing on My Own به همکاری با او مشتاق کرد.
.....
نایل پس از اتمام اجرای رایلی به او می گوید: «رایلی، این بهترین تستی بود که ما در اینجا دیدیم. یادم می‌آید در ۱۵ سالگی که اجرایی مثل این داشتم چه حالی بودم. مثل بید می لرزیدم. مضطرب بودی؟»رایلی اعتراف می‌کند که خیلی استرس داشته است، اما نایل می‌گوید که اضطراب او حتی یک ذره هم در اجرایی احساس نشده است.

نایل ادامه می دهد: «خیلی خوب است که می شنویم یک نوجوان ۱۵ ساله به توانایی هایش اعتماد دارد. به نظر می‌رسد که اگر از تو بخواهم دوباره آن آهنگ را بخوان، آن را دوبار به یک شکل نخواهی خواند و این یک راه شگفت‌انگیز برای نگه داشتن مخاطب است. تا حالا چیزی ساختی و یا ضبط کردی؟»رایلی می گوید که در حال حاضر یک آهنگ دارد و بیشتر در ژانر پاپ آکوستیک است.نایل تاکید می کند: «خب، دیدی؟ از همان لحظه‌ای که دهانت را باز کردی، آن عنصر داستان‌گو را در صدایت داشتی.»

سپس کلی، که اولین کسی بود که به سمت رایلی برگشت، به او اشاره می‌کند: «من خیلی زودتر از بقیه دکمه رو زدم و به سمت تو برگشتم. من تُن صدایت را شنیدم و به این فکر کردم که این باور نکردنی است. من عاشق کار با جوانان هستم. در واقع، من با استعدادهای جوان بارها برنده شده ام و فکر می‌کنم به این دلیل است که من به‌عنوان یک استعداد جوان شروع کردم، نایل هم همینطور و این همکاری می‌تواند چیزی متفاوت از ساختن یک آلبوم باشد. فکر می‌کنم می‌توانم بهترین مربی برای تو باشم.»

سپس کلی از او پرسید که هنرمندان مورد علاقه‌اش چه کسانی هستند و او پاسخ داد: «من عاشق استیو لیسی و ریت مامنی هستم و فرانک اوشن هستم، و خیلی از تاثیرگذاران سبک R&B.»کلی ادامه می دهد: «فرازهای صدای تو بسیار خوب بود؛ برنامه ریزی نشده بودند، آنها احساس می شدند. اگر در ۱۵ سالگی این احساس را داری، وای! من دوست دارم این شانس را داشته باشم که با تو کار کنم.» سپس کلی با شیطنت سعی می‌کند به او رشوه بدهد و می گوید: «من کاپشن‌های شیک و جالبی دارم. من فکر می‌کنم تو فوق العاده هستی و به همین دلیل است که همه ما به سمت تو برگشتیم.»

اشاره رایلی به R&B به چَنس بهانه ای برای شروع صحبت می دهد. او به رایلی می گوید: «تو فوق العاده با استعدادی، رفیق. چیزی که واقعاً مرا جذب کرد پایانی بود که در آن به نوعی بداهه صدایت را بالا بردی و واقعاً فقط آهنگ را احساس کردی. من عاشق کنترلت در فرازهای صدایت هستم. من دوست دارم با تو کار کنم و آهنگ هایی را پیدا کنم که می توانی روی آنها کار کنی. ترتیبات خاصی وجود دارد که برای آنچه تو داری نتیجه عالی ای در بر خواهد داشت و من دوست دارم ببینم در آن فضا چه کاری می توانی انجام دهی.»

بلیک بعد از همه گفت: «می‌دانم که در اینجا شانس چندانی ندارم. من احتمالاً چهارمین گزینه ای هستم که به آن فکر می کنی. من مربی سبک کانتری هستم، اما من ۲۳ فصل اینجا مربیگری کرده ام و با انواع هنرمندان برنده شده ام. تو من را به عنوان مربی خود انتخاب کن و من بعد از این فصل مربیگری را کنار خواهم گذاشت. من راضی خواهم بود که این فرصت را پیدا کردم که با تو رایلی کار کنم. این تمام چیزی است که می خواهم بگویم. رایلی من را انتخاب کن و این رقابت را می بریم.»البته، همه می خندند، زیرا این بر کسی پوشیده نیست که این آخرین حضور بلیک در برنامه The Voice است.

پس از این صحبت ها همه چیز در برنامه The Voice به هم می ریزد و داوران همه شروع به صحبت می کنند و سعی می کنند نظر رایلی را جلب کنند تا آنها را انتخاب کند. رایلی برای راهنمایی به مادرش نگاه می کند، اما مادرش به او می گوید: «به خودت بستگی دارد.»


کد مطلب: 392814

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392814/اجرای-نوجوان-۱۵ساله-برنامه-the-voice

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir