به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۹۲۸۲۸

رقابت سونی و نتفلیکس و سرگردانی ویل اسمیت

رقابت سونی و نتفلیکس و سرگردانی ویل اسمیت
گروه فرهنگی:ویل اسمیت بعد از مدتها دوری از صحنه فیلمبرداری، در حالی جلوی دوربین برمی گردد که در انتخاب فیلم بعدی خود مردد است.به گزارش  صبا، بازیگر اسکار گرفته و جنجالی سینما برای انتخاب پروژه بعدی اش در دوراهی قرار گرفته است.
 
در حالی که مدیران شبکه جنجالی نتفلیکس خبر از شروع بلافاصله کار فیلمبرداری «سریع و شل» می دهند، شرکت سونی هم به دنبال آغاز کار فیلمبرداری «پسرهای بد ۴» است.ویل اسمیت بازیگر اصلی هر دو فیلم است. او قرارداد بازی در پسرهای بد ۴ را بعد از ماجرای معروف سیلی اسکاری خود امضا کرد و این در حالی است که بحث تولید سریع و شل، به زمانی قبل از این ماجرای تلخ برمی گردد.

مشخص نیست مدیران سونی و نتفلیکس بدون اطلاع از فعالیتهای طرف مقابل خود به صورت همزمان خبر تولید این دو فیلم را اعلام کرده اند، یا اینکه یکی از دو طرف برای این که ازقافله عقب نماند سریعا خبر ساخت فیلم خود را اعلام کرده است.این در حالی است که هم نتفلیکس و هم سونی ادعا می کنند زمان شروع کار فیلمبرداری محصولاتشان را از مدتها قبل انتخب کرده بوده اند.

نکته جالب این است که هنوز خود بازیگر در رابطه با این ماجرا اظهارنظری نکرده و رسانه ها موفق به صحبت با او نشده اند.در چنین اوضاع و احوالی مشخص نیست آیا هیچ یک از دو شرکت فیلمسازی سونی و نتفلیکس به نفع طرف مقابل عقب نشینی خواهد کرد یا نه.

این در شرایطی است که یکی از منابع نزدیک به نتفلیکس می گوید مدیران این شرکت اصلا تمایلی ندارند اولین شرکت فیلمسازی باشند که ویل اسمیت را به گردونه فعالیتهای سینمایی برمی گردانند!به گفته این منبع ناشانس:« نتفلیکسی ها مطمئن نیستند که بعد از اتفاق تلخ اسکار، تماشاگران معمولی سینما آمادگی رویارویی با اسمیت را داشته باشند.»

ویل اسمیت سال قبل بعد از آنکه کریس راک مجری مراسم اسکار با بیماری همسرش شوخی کرد، سریعا خود را به روی صحنه رسانده و سیلی محکمی به صورت راک زد.این حادثه جنجال بسیار زیادی به پا کرد و رسانه ها در سطح وسیعی به آن پرداختند. به دنبال این ماجرا، بسیاری از تحلیل های سینمایی در این رابطه بود که آیا کارنامه کاری اسمیت به پایان راه رسیده و او باید خود را بازنشسته کند یا نه.
برچسب ها: ویل اسمیت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها