به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۹۲۸۸۲

لیورپول یا تاتنهام باید همین حالا مودریچ را بخرند

لیورپول یا تاتنهام باید همین حالا مودریچ را بخرند
گروه ورزشی:هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که لوکا مودریچ همچنان توانایی بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد.به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در چند سال اخیر ستاره کلیدی رئال مادرید در کسب موفقیت‌های متفاوت از جمله فتح لیگ قهرمانان اروپا بوده است. 

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان در طول این مدت از عملکرد او، تعهدش به تیم و قدرت بدنی قابل توجهی که در سن 37 سالگی دارد تمجید کرده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع توجه سرمربی سابق تاتنهام را هم به خودش جلب کرده است. ردنپ در گفت‌وگو با تاک اسپورت از درخشش این ستاره کروات در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول که با صعود رئال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان همراه بود تمجید کرد. 

او در این باره اظهار داشت: «مودریچ، عجب بازیکنی! قرارداد او در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید؟ تا جایی که من می‌دانم، رئال مادرید قصد دارد قرارداد او را دوباره تمدید کند. اما از نظر من، لیورپول باید همین حالا برای جذب او اقدام کند. حتی تاتنهام هم باید برای بازگشت او تلاش کند. مودریچ عالی بازی می‌کند و در هر دقیقه از هر بازی همین‌طور است.»مودریچ در طول این فصل و در مقطعی با مصدومیت و افت ناشی از فشار سنگین حضور در جام جهانی 2022 قطر در میانه فصل روبه‌رو شد اما به نظر می‌رسد که حالا در حال بازگشت به دوران اوج است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها