کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره سابق آرسنال از باشگاهش اخراج شد

26 اسفند 1401 ساعت 13:36


گروه ورزشی:با اعلام باشگاه کریستال پالاس، پاتریک ویرا از سمت خود در این تیم برکنار شده است.به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کریستال پالاس پس از 18 ماه از سمت خود برکنار شد. پاتریک ویرا در تابستان 2021 جایگزین روی هاجسون شد و آن‌ها را در فصل گذشته به رده دوازدهم لیگ برتر رساند. پالاس در 12 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به پیروزی نشده است و در فاصله سه امتیازی تا منطقه سقوط قرار گرفته است. 

علاوه بر عملکرد ضعیف در لیگ برتر، تیم پاتریک ویرا 2 ماه پیش نیز در دور سوم رقابت‌های جام حذفی، برابر یک تیم انتهای جدولی لیگ برتر یعنی ساوتهمپتون تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. دو روز پیش و در آخرین دیداری که ویرا روی نیمکت کریستال پالاس نشست، تیم او برابر برایتون مغلوب شد. این چهارمین بازی متوالی بود که پالاس نتوانست دروازه حریفان را باز کند. 

در شکست‌های قبلی مقابل استون ویلا و منچسترسیتی و همچنین تساوی خانگی بدون گل مقابل لیورپول، تیم ویرا حتی نتوانست یک شوت به سمت دروازه رقبا را به ثبت رساند. از سال 2003 که داده‌های آماری اوپتا به ثبت رسیده‌اند، این اولین باری است که یک تیم لیگ برتری در سه بازی متوالی شوتی را روانه دروازه حریفان نکرده است. 

استیو پریش، رئیس کریستال پالاس در بیانیه‌ای و درخصوص برکناری ویرا گفت: با تأسف بسیار باید بگویم که این تصمیم دشوار گرفته شده است. در نهایت، نتایج ماه‌های اخیر ما را در موقعیت پرمخاطره‌ای در لیگ قرار داده است و احساس می‌کنیم که تغییرات ضروری است تا همچنان برای رسیدن به جایگاه خوبی در لیگ برتر شانس داشته باشیم. با این حال، تأثیر پاتریک از زمان پیوستن به ما در تابستان 2021 قابل توجه بوده است و به زحمات او و همکارانش احترام می‌گذاریم.


کد مطلب: 392884

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392884/ستاره-سابق-آرسنال-باشگاهش-اخراج

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir