کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نصرتی: خمس حق دارد به یادگار نرود

26 اسفند 1401 ساعت 13:39


گروه ورزشی:دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازی‌های تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، 48 ساعت از درخواست پاکو خمس برای بازی در ورزشگاه بنیان دیزل به جای یادگار امام می‌گذرد و این خبر بازتاب زیادی در فضای رسانه‌ای هواداران تراکتور داشته است. با این حال و در شرایطی که مدیران باشگاه در این خصوص سکوت کرده‌اند، محمد نصرتی از تصمیم خمس حمایت می‌کند.

دستیار ایرانی خمس در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طبیعی است که ایشان نخواهد در ورزشگاه یادگار بازی کند چون فوتبالی که مدنظر اوست، با زمین هموار به دست می‌آید و وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام به هیچ وجه خوب نیست. علاوه بر اینکه کیفیت چمن پایین است، ناهمواری‌های زیادی هم روی آن وجود دارد و باعث می‌شود توپ تغییر مسیر ناگهانی بدهد و امکان بازی روی زمین وجود نداشته باشد.

او درباره تاثیر کیفیت چمن بر بازی اخیر سرخ‌پوشان تبریزی توضیح داد: البته کادر فنی تراکتور هرگز هیچ بهانه و خرده‌ای برای نتایج نمی‌آورد اما واقعا در بعضی موارد همه ما حس کردیم که کیفیت چمن باعث شد که ضربه به توپ، با ضربه مورد نظر بازیکنان یکی نباشد. چند فرصت خوب به همین دلیل از دست رفت و در نهایت هم بازی را باختیم. البته مسئولیت این شکست کاملا برعهده کادر فنی است و ما هرگز نخواستیم که از زیر مسئولیت شانه خالی کنیم.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا خمس برای تصمیم خود جدی است؟ گفت: آقای خمس در مورد فوتبال با هیچکس شوخی ندارد. او سرمربی تراکتور است و می‌خواهد تیمش نتیجه بگیرد. ایشان در کمپ باشگاه زندگی می‌کند و صبح تا شب خود را برای تیم می‌گذارد و دوست ندارد زحمات او و سایرین اینچنین به هدر برود. البته در این مورد باید ببینیم که مسئولان باشگاه و استان چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه بنیان دیزل وجود دارد یا نه.

دستیار خمس راجع به وضعیت چمن بنیان دیزل اظهار داشت: ورزشگاه بنیان دیزل از چمن بسیار خوبی برخوردار است و ما در تمرینات و بازی‌های دوستانه به آنچه که می‌خواهیم می‌رسیم. حتی در زمستان که خیلی تیم‌ها مشکل چمن دارند، ورزشگاه بنیان دیزل با شرایط مثبتی همراه بوده و به نظرم می‌تواند میزبان بازی‌های تیم باشد.
او درباره مشکل ورود هواداران به ورزشگاه بنیان دیزل توضیح داد: هواداران رکن اصلی باشگاه تراکتور هستند و ما هم بسیار خوشحالیم که در حضور آن‌ها به میدان می‌رویم اما مسئله این است که هواداران هم دوست دارند تیم نمایش خوبی داشته باشد. از طرفی قبلا ورزشگاه بنیان دیزل در بازی‌های ماشین‌سازی و گسترش، میزبان طرفداران بود و به همین دلیل به نظرم مشکلی برای ورود آن‌ها وجود نخواهد داشت. حتی یادم می‌آید در چند بازی کل استادیوم پر بود و 7 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشت.

نصرتی با اشاره به استادیوم یادگار و نقد هواداران گفت: به نظرم هواداران باید مسئولان ورزشگاه را نقد کنند چرا که اگر چمن این ورزشگاه کیفیت خوبی داشت، آقای خمس استقبال می‌کرد که در استادیوم بزرگ‌تر بازی کند. او دوست دارد کل ورزشگاه یادگار پر از تماشاگران باشد و چمن ورزشگاه هم خوب باشد تا تیمش نمایش موردنظر را ارائه کند.

مدافع سابق تیم ملی درباره انتصاب امیر قلعه‌نویی به سرمربیگری تیم ایران نیز عنوان کرد: به نظرم آقای قلعه‌نویی گزینه شایسته برای هدایت تیم‌ملی بوده است. ایشان کارنامه پرافتخاری دارند و با دانش مربیگری می‌توانند تیم ملی را به خوبی هدایت کنند. تنها نکته این است که باید از ایشان به خوبی حمایت شود و تمام امکانات لازم در اختیارشان قرار بگیرد تا تیم ملی دوباره به موفقیت برسد.


کد مطلب: 392885

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392885/نصرتی-خمس-حق-یادگار-نرود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir