کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حکم زندان برای دو سارق خانه ستاره پی‌اس‌جی

26 اسفند 1401 ساعت 13:40


گروه ورزشی:دو سارق خانه پرسنل کیمپمبه، ستاره پاری سن ژرمن، بازداشت شدند و حالا باید دوران حبسی که دادگاه برای آن‌ها در نظر گرفته را طی کنند.به گزارش "ورزش سه"، سرقت از خانه بازیکنان تیم‌های مختلف در چند سال اخیر به روندی رایج تبدیل شده و کیمپمبه هم قربانی این اتفاق شده بود.

این دو سارق 21 ساله در حالی وارد خانه این بازیکن شدند و اقدم بر سرقت کردند که پس از بازداشت مدعی شده بودند که اصلا از این موضوع خبر نداشتند که آنجا خانه بازیکن پی‌اس‌جی است و بدون نقشه قلبی این کار را انجام دادند. آن‌ها همچنین تاکید کردند که پیش از رسیدن نیروی پلیس تنها وارد یکی از اتاق‌ها شده بودند و وقتی نزدیک شدن پلیس را دیدند در هنگام فرار تقریبا تمامی وسایلی که دزدیده بودند از جمله جواهر را جا گذاشتند. 

دادگاه اعلام کرد که یکی از این دو سارق به 10 ماه حبس و دیگری به هشت ماه زندان محکوم شده‌اند. آن‌ها همچنین می‌توانند بخشی از این زمان را با استفاده از پابند الکترونیکی در حبس خانگی سپری کنند. نکته جالب اینجاست که کیمپمبه از وکیلش خواسته بود که تنها یک یورو به عنوان غرامت و در حرکتی نمادین از این دو نفر دریافت کند چون نیاز مالی به دریافت غرامت ندارد اما شیوه خاص خودش را در برخورد با این سارقان در پیش گرفته است. 


کد مطلب: 392886

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392886/حکم-زندان-دو-سارق-خانه-ستاره-پی-اس-جی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir