به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۹۲۸۸۷

شوک به پاری سن ژرمن: غیبت مسی در تمرین

شوک به پاری سن ژرمن: غیبت مسی در تمرین
گروه ورزشی:لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، در تمرین روز گذشته این تیم حاضر نشد.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره سرنوشت او صورت بگیرد.  

در روزهای اخیر تنش‌هایی بین این بازیکن و هواداران پی‌اس‌جی به وجود آمده بود. آن‌ها معتقد هستند که او یکی از دلایل شکست تیم محبوب‌شان برابر بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست و همین باعث شده که به دنبال هو کردن و سوت زدن برای او در دیدار برابر رن باشند. حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که این مهاجم آرژانتینی در تمرین روز گذشته پاری سن ژرمن حاضر نشده و این اتفاق در حالی رخ داده که او هیچ مشکل فیزیکی نداشته و به مصدومیت هم دچار نبوده است. 

هنوز مشخص نیست که دلیل غیبت مسی در تمرینات پی‌اس‌جی چه بوده و همین موضوع به آتش شایعات درباره عدم حضور او در تمرین و حتی دلخوری‌‎های به وجود آمده بین بازیکنان و با هواداران هم یکی از دلایل آن اعلام شده است. باید دید که آیا پی‌اس‌جی دلیل این غیبت را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد یا همه چیز در سکوت و بدون توضیح خاصی پیش خواهد رفت.  
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها