به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۹۲۸۸۸

آرتتا ناراحتی خود را بر سر پنالتی‌ها خالی کرد

آرتتا ناراحتی خود را بر سر پنالتی‌ها خالی کرد
گروه ورزشی:میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ضربات پنالتی را نوعی بخت‌آزمایی تلقی می‌کند و اعتبار آن را زیر سوال می‌برد.به گزارش ورزش سه، آرسنال شب گذشته حذف شده بزرگ لیگ اروپا در دیدار مقابل اسپورتینگ بود. آن‌ها در ورزشگاه امارات با وجود ارائه یک بازی تهاجمی از مسابقه کنار رفتند؛ در حالی که ضربه استثنایی پدرو گونکالوس باعث شد برتری آرسنالی‌ها از دست برود و آن‌ها حتی با وجود تساوی ۲-۲ در بازی رفت، با تساوی ۱-۱ در بازی برگشت، به پنالتی بروند و آنجا از دور مسابقات حذف شوند.

میکل آرتتا که از این باخت ناراضی بود، در نشست مطبوعاتی ضربات پنالتی را شبیه یک بخت‌آزمایی و قرعه‌کشی توصیف کرد. او گفت: شما نمی‌توانید برای پیروزی در یک مسابقه به پنالتی‌ها تکیه کنید.این سرمربی اسپانیایی ادامه داد: ما واقعا می‌خواستیم تا آخر لیگ اروپا پیش برویم و امروز تمام تلاش‌مان را کردیم اما این کافی نبود. در بازی امروز ریتم همیشگی را پیدا نکردیم و وقتی در بازی قرار گرفتیم که دیگر دیر شده بود.

ما بارها و بارها دور خودمان چرخیدیم و به جز ۲۰ دقیقه آخر، آن‌چنان که در حد همیشگی‌مان بود، بازی نکردیم. با این حال انرژی و ذهنیت تیم ما باورنکردنی است. درست است که برنده نشدیم اما این را هم باید به خاطر داشته باشیم که ضربات پنالتی، یک بخت‌آزمایی و یک قرعه‌کشی است. به هر حال باختن در ضربات پنالتی تلخ است.آرتتا می‌گوید: از دید من پرونده این مسابقات بسته شده و به کارهایی که می‌شد بهتر انجام بدهیم، نگاه خواهم کرد. باید انرژی‌مان را بازیابی کنیم و از این به بعد بهتر از این نمایش بدهیم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها