به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۹۲۸۹۰

خوشحالی از بازگشت به اوج: ایتالیا ملکه جام‌ها

خوشحالی از بازگشت به اوج: ایتالیا ملکه جام‌ها
گروه ورزشی:به نظر می‌رسد که ایتالیایی‌ها از بازگشت تیم‌های این کشور به سطح اول فوتبال اروپا و تبدیل شدنشان به مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال هستند.به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ناپولی، میلان و اینتر موفق به حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند، رم و یوونتوس هم شب گذشته به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا صعود کردند و فیورنتینا هم راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا شد.

بسیاری یوونتوس را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانند و تنها رقیب این تیم در لیگ اروپا را منچستریونایتد معرفی می‌کنند. هرچند باید منتظر نتایج قرعه‌کشی که قرار است ظهر امروز برگزار شود ماند. از سوی دیگر، ناپولی هم با نمایش درخشانی که در رقابت‌های لیگ ایتالیا ارائه کرده باعث شده که بسیاری هم این تیم را به عنوان یکی از مدعیان احتمالی کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بدانند. 

رسانه‌های ایتالیایی امروز از صعود یوونتوس و رم در دیدارهای شب گذشته لیگ اروپا ابراز خوشحالی کردند و بازگشت ایتالیا به دوران اوج و سطح اول فوتبال اروپا را جشن گرفتند. گاتزتا دلو اسپورت از تیتر «ایتالیا ملکه جام‌ها» استفاده کرده و مدعی شده که حضور شش تیم از این کشور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌‎های مختلف اروپایی اتفاقی است که در 24 سال اخیر رخ نداده است. 

کوریره دلو اسپورت هم به پیروزی یوونتوس در بازی شب گذشته اشاره کرده و مدعی شده که ایتالیا پس از پشت سر گذاشتن دورانی که در آن بسیار ضعیف شده بود حالا در صدر اروپا قرار گرفته است. توتو اسپورت به درخشش دوشان ولاهوویچ اشاره کرده و از تیتر «بله، دوشان» استفاده کرده است. آن‌ها همچنین به احتمال رویایی تیم‌های ایتالیایی در این مرحله لیگ قهرمانان اشاره کرده‌اند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها