کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مورینیو:

حذف‌شده‌ها باید بروند خانه، نه لیگ اروپا

26 اسفند 1401 ساعت 13:47


گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم از حضور تیم‌های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، آ.اس.رم میزبان خود رئال سوسیداد را با تساوی بدون گل متوقف کرد تا با توجه به پیروزی 2-0 دیدار رفت جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را کسب کند.

ژوزه مورینیو در پایان این دیدار گفت: "تیم میزبان به خاطر شکست 2-0 در دیدار رفت، خطرات زیادی را به جان خرید تا شرایط را تغییر دهد. آن‌ها در ورزشگاه شگفت‌انگیزشان با همراهی هواداران خوب کار کردند اما شاگردانم همه تلاش خود را به کار بردند تا موفق از زمین خارج شویم. می‌توانستیم در دقایق نخست به گل برسیم اما ضربه پائولو دیبالا با بدشانسی گل نشد.در ادامه بازی به خوبی دفاع کردیم و چشم به ضدحملات داشتیم. هرگز از تلاش برای گلزنی دست نکشیدیم و به همین خاطر بود که من تامی آبراهام و استفان الشعراوی را در نیمه دوم به بازی فرستادم."

سرمربی رم با تشکر از هواداران حاضر در ورزشگاه گفت: "از هوادارانی که امروز در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم که همراه ما به اینجا سفر کردند و حامی ما در جو بسیار سنگین خانه حریف بودند."مورینیو در مورد ثبت دو کلین شیت مقابل سوسیداد، تیم چهارم لالیگا، تاکید کرد:"بچه‌ها این کار را انجام می‌دهند و من فقط کمک کوچکی می‌کنم. ما در تیم مشکلات زیادی داریم. از جمله مصدومیت نمانیا ماتیچ که نتوانست بازی کند و مجبور شدیم جورجینیو واینالدوم را بعد از شش ماه طی چند روز دو بار 90 دقیقه بازی دهیم."

او با تمجید از شاگردان خود ادامه داد: "با خستگی به رم برمی‌گردیم اما به دستاوردهایمان افتخار می‌کنیم. در تیم ما شجاعت و فداکاری موج می‌زند. آندره‌آ بلوتی چند روز پیش دستش را جراحی کرد، لورنزو پلگرینی با 30 بخیه در سرش بازی کرد. این‌ها همه چیز را ثابت می‌کند. ما بهترین تیم جهان نیستیم، اما یک گروه خوب از بازیکنان هستیم."

مورینیو با انتقاد از یوفا به خاطر فرمت لیگ اروپا (صعود تیم‌های سوم دور گروهی لیگ قهرمانان) گفت: "یک‌سری تیم‌ها نباید در لیگ اروپا حضور داشته باشند. اگر از یک رقابت حذف شدند باید به خانه بروند! بنابراین اگر لیگ اروپا را تیمی برنده شود که از لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است، برای من بی‌معنی خواهد بود. لیگ اروپا باید برای تیم‌هایی باشد که همه مراحل آن را پشت سر گذاشته‌اند."


کد مطلب: 392892

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392892/حذف-شده-ها-باید-بروند-خانه-نه-لیگ-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir