کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قلعه‌نویی نیامده خلع سلاح شد

26 اسفند 1401 ساعت 14:33


گروه ورزشی: میرشاد ماجدی جزو مدیرانی بود که برای حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی تلاش فراوانی کرد.
 ماجدی امروز در مصاحبه خود با بیان اینکه اگر تیم ملی به نیمه نهایی جام ملتهای آسیا هم برسد برای قلعه‌نویی نتیجه خوبی است، خیلی صریح و واضح سطح توقعات را از این مربی و البته از تیم ملی ایران پایین آورد. احتمالاً استدلال ماجدی و قلعه نویی این است که کارلوس کی‌روش نهایتاً به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا می‌رسید اما نکته ظریف ماجرا اینجاست که کی‌روش برای قهرمانی می‌جنگید و نهایتاً راهی نیمه‌نهایی می‌شد حالا اما قرار است تیم ملی برای رسیدن به جمع ۴ تیم بجنگد که معلوم نیست به همین مرحله هم برسد.
اینکه فوتبال ایران اگر با این همه توانایی و پتانسیل فقط در جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیرد شاید برای میرشاد ماجدی اتفاق خوبی باشد اما مسلماً مردم چنین چیزی را نمی‌پذیرند. فراموش نکنیم که در همین جام جهانی هواداران فوتبال در ایران انتظار داشتند تیم ملی ولز و آمریکا را شکست داده و راهی مرحله بعدی شود. با چنین تفکری مردم فقط قهرمانی در جام ملت های آسیا و یا نهایتاً رسیدن به مرحله فینال را می‌خواهند و حضور در نیمه‌نهایی مثل دوره گذشته آنها راضی نمی‌کند.
اگر به خاطر داشته باشید حتی بعد از باخت ایران به ژاپن در جام ملت های قبلی انتقادات بسیار زیادی از کارلوس کی‌روش بعمل آمد که بعضی از آنها هم واقعا درست بود اما حالا ماجدی به صراحت می‌گوید اگر تیم ملی به نیمه نهایی جام ملتهای آسیا هم برسد برای قلعه‌نویی خوب است و می‌توان برای جام جهانی بعدی هم روی او حساب کرد. اظهار نظری که مسلماً چالش‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد و طبیعتاً جلوی جاه طلبی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را هم می‌گیرد.


کد مطلب: 392905

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392905/قلعه-نویی-نیامده-خلع-سلاح

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir