به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۹۲۹۰۹

احتمال تکرار سرنوشت استراماچونی برای ساپینتو

احتمال تکرار سرنوشت استراماچونی برای ساپینتو
گروه ورزشی: گفته می‌شود، باشگاه استقلال مشکلات مالی تیم را حل نکند، ریکاردو ساپینتو پیش از پایان قرارداد اردوی تیم آبی را ترک کند.
ترک اردوی تیم آبی پیش از پایان قرارداد پیش تر توسط استراماچونی رخ داده بود و موجب صدمه دیدن تیم استقلال شد و همین روزهاست که استقلال باید نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب این مربی واریز کند اما دلیل ریکاردو ساپینتو برای ترک  تهران مبلغ قراردادش نیست.
ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با فولاد در کنفرانس خبری به شدت از مشکلات مالی تیمش گله کرد و حتی به صراحت گفت که پاداش نگرفته. او به خوبی می‌داند تدوام این مشکلات موجب می‌شود، شاگردانش روحیه قهرمانی را از دست بدهند. او به همین خاطر سر بزنگاه از مشکلات مالی تیمش گله کرد.
طبق قانون چون ریکاردو ساپینتو بیش از دو ماه است که از تیم پول نگرفته می‌تواند اردوی تیم را ترک کند اما دوست دارد با ادامه حضور در استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بجنگد.
انشاالله فردا  جمله ای بود که استراماچونی را فراری داد و به نظر می‌رسد این رویه در مورد ریکاردو ساپینتو هم در حال تکرار است. مدام به او می‌گویند، انشاالله فردا پول به حساب بازیکنان واریز می‌شود اما گویی این فردا هنوز نرسیده است. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها