به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۹۲۹۲۲

نباید در برابر کشف حجاب‌ ساکت باشید

نباید در برابر کشف حجاب‌ ساکت باشید
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند؛ ساکتین مرزبان دین نیستند.
به گزارش ایسنا، کاظم صدیقی در مراسم نخستین سالگرد ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد اظهار کرد: تقوا و غیرت دینی مولفه مهم مسلمانی است‌ دنیای امروز آتش باران است اگر سرمان را از سنگر تقوای الهی خارج کنیم آتش به قلب‌مان اصابت می‌کند.
وی تقوای الهی را ترک محرمات دانست و افزود: این مهم بدون ولایت معنا ندارد امروز کسانی که غیرت دینی دارند نباید در برابر کشف حجاب‌ها ساکت باشند نباید در برابر ظلم صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند، کسانی که در برابر این اعمال سکوت می‌کنند مرزبان دین نیستند و اگر نماز شب هم بخوانند سکولار در عمل هستند.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه آیت‌الله علوی مرجع با غیرت ذیل پرچم ولایت بود، یادآور شد: مرحوم آیت الله علوی گرگانی مرجع روشن‌بین ولایتمدار بود و دربست زیر پرچم ولایت قرار داشت چرا که می‌دانست ولایت اقتدار و عزت شیعه است.
صدیقی، مبلغان را جز ارکان دین برشمرد و خاطرنشان کرد: همانطور که امام صادق(ع) فرمودند مبلغان مرزبان هستند و مرزهایی که ابلیس مورد هجمه قرار می دهد اگر توحید و چشمه جوشان آن نباشد بعضی اوقات مبلغان هم نمی‌توانند در برابر شبهات دفاع لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مراجع تقلید چشمه جوشان و پناهگاه مردم هستند، تصریح کرد: خداوند زمین گرده اگر ایمان داشته و زیر پرچم ولایت باشید دنیا و آخرت شما را آباد و انواع عذاب الهی را از شما دور می‌کند.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: تقوا راه رسیدن انسان به حیات طیبه است لذا نباید از سنگر تقوای الهی خارج شویم، همواره باید با خدا بود و لحظه از خدا جدا نشد تا در دام شیطان گرفتار نشویم.


 
برچسب ها: کشف حجاب‌

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۵:۴۱
در برابر گرانی و تورم چطور!!؟ در برابر گسل طبقاتی چطور؟ در برابر گوشت کیلویی 500 هزار تومتن چطور!!؟ در برابر تورم 200 300 درصد چطور!!؟ (423923)
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۲۰:۰۴
با دعای شبانه و در خلوت اشک ریختن و ناله کردن همه چی حل میشه. غم مخور . (424074)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۸:۴۸
والله با این اوضاعی که آقایان برای ما درست کردن شب که هیچ، روزها رو هم با گریه سر می کنیم. (424166)
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۷:۲۵
باشه. (423945)
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۸:۲۰
اجازه بدین همانطور که با صبر و تقوا گرانی لجام گسیخته و بی حساب و کتاب را تحمل می کنیم ، بی حجابی را هم تحمل کنیم !!!! (423956)
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۸:۴۶
کسانیکه ذره ای غیرت دارند ودست اندرکار هستندبفکر سروسامان دادن به وضع نا به سامان داروی مورد نیاز مردم باشند . (423958)
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۰۷:۴۲
کاملا مشخصه از اینکه نمیتونن دیگه واسه پوشش مردم تعیین تکلیف بکنند خیلی ناراحت هستن . از اینکه کاری از دستشون بر نمیاد غمگینند (424012)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۱
شما که میگویید خدا از بی حجابی ناراحت میشود ناراحتی که صفت انسان است و مطلقا صفات بشر در ذات خدا وجود ندارد پس چطور ناراحت میشود؟ و به فرض حرف شما درست چرا خدای شما از گرانی و اختلاس و رانت و فساد و تباهی و تحریم و بیکاری و تن فروشی و گرسنگی و ظلم شما ها ناراحت نمیشود (424024)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها