کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای عجیب قربان‌زاده درباره مدیرعامل استقلال!

26 اسفند 1401 ساعت 15:23


گروه ورزشی: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت چک‌هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا ۱۰ برابر مبلغ خود پاس شده‌اند.
حواشی پیرامون اتفاقات مدیریت باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. سه روز قبل بود که حسین قربان‌زاده اعلام کرد مدیرعامل و هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال، به اتهام کتمان وقایع مالی به مراجع قضایی معرفی شدند. 
رئیس سازمان خصوص‌سازی از پیگرد قضایی مدیران فعلی و سابق استقلال صحبت کرد و گفت که تمامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل وقت آبی‌ها به مجتمع قضایی کارکنان دولت و دادستان کل کشور معرفی شده‌اند. 
خبرنگار شبکه خبر نیز به سراغ قربان‌زاده رفت و او مدعی شد که دلیل این موضوع، نبود شفافیت مالی در مباحث مالی استقلال بوده است. او با اشاره به نامه‌ای که به امضای خودش، مصطفی آجورلو و پولادگر (معاون وزیر ورزش) رسیده، گفت: آنچه که از پذیره‌نویسی به دست آمده، باید طبق مصوبات صادر شده در این نامه هزینه می‌شد که این اتفاق رخ نداده است. 
پس از جوابیه مصطفی آجورلو و اعلام شکایت از قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی نکات جالب دیگری را بیان کرد. او گفت: مدیر مالی باشگاه، که اکنون نیز در این سمت حضور دارد، در آن زمان (دوره مدیریت آجورلو) درخصوص چک‌های مدیرعامل فعلی (علی فتح‌الله‌زاده) اظهارنظر‌های متفاوتی می‌کرد. 
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: این مدیر مالی مثلا در آن زمان می‌گفت که چک‌ها پرداخت شده و برگه چک‌های موجود در واقع لاشه چک‌ها هستند که دست ایشان (علی فتح‌الله‌زاده) است. ولی اکنون طی اخباری که به ما می‌رسد، با همان لاشه چک آمده و نزدیک به هشت تا 10 برابر دریافت شده است. 
قربان‌زاده خاطرنشان کرد: بالاخره این مدیر مالی در آن زمان (دوره آجورلو) حقیقت را می‌گفت یا اکنون (در دوره فتح‌الله‌زاده) حقیقت را می‌گوید؟ با هر تغییر مدیرعاملی، باد جدیدی می‌وزد و مسیر عوض می‌شود؟ 
هر چند که چندان به موضوع این گزارش پرداخته نشده ولی ادعای رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز در نوع خود جالب است. اینکه در دوره مدیریت آجورلو عنوان شده که چک‌های علی فتح‌الله‌زاده به او پرداخت شده ولی در بازگشت وی به صندلی مدیریت، بین هشت تا 10 برابر این چک‌ها نقد شده، موضوع عجیبی است.


کد مطلب: 392923

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392923/ادعای-عجیب-قربان-زاده-درباره-مدیرعامل-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir