به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۴
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۹۲۹۳
تهدید حسینیان به انتشار فیلم مجلس زنانه!

حاميان احمدي‌نژاد فيلم‌هاي زنانه رو مي‌كنند!

حاميان احمدي‌نژاد فيلم‌هاي زنانه رو مي‌كنند!
گروه سياسي-رسانه‌ها: روزنامه شرق در گزارش نوشت: انگار «بگم‌بگم»های احمدی‌نژادی به یاران قدیمی‌اش ارث رسیده است. در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم احمدی‌نژاد با نشان‌دادن تصویر همسر یکی از نامزدهای انتخابات 88 گفت: «می‌خواهید کمی از سوابق یک خانم برای شما بگم، شما او را می‌شناسید، ایشان در سخنرانی‌ها کنار شما هستند. بگم‌بگم...» شاید آن‌روز کسی فکرش را هم نمی‌کرد احمدی‌نژاد آغازگر ادبیاتی تازه در عرصه سیاسی ایران باشد.

چنانکه حالا روح‌الله حسینیان، از اعضای جبهه‌پایداری و از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در ارتباط با مولودی همسر رییس‌جمهوری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) گفته «من فیلمش (میهمانی همسر حسن روحانی) را دارم وقتش که برسد آن را منتشر می‌کنم.»فیلمی که سخنگوی دولت در حاشیه نشست روز گذشته هیات دولت درباره آن گفت: «فیلم این مراسم ثبت و ضبط شده و برای خانم‌ها فیلمبرداری شد و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم.»

محمدباقر نوبخت افزود: «روابط‌عمومی نهاد ریاست‌جمهوری در مورد طرح ادعاها و مطالب نادرست درباره جشن روز زن، پاسخ داده و کذب‌بودن آن را بیان کرده است.» بخشی از اطلاعیه روابط‌عمومی نهاد ریاست‌جمهوری درخصوص جشن میلاد حضرت زهرا(س) به این شرح است: «به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در امتداد سنتی هرساله مراسم جشن ولادت زهرای‌اطهر(س) و روز زن؛ جشنی به میزبانی همسر رییس‌جمهوری با حضور همسران سفرای کشورهای خارجی و مدیران نظام اسلامی و همچنین جمع کثیری از بانوان فرهیخته ایران اسلامی برگزار شد. به‌ویژه میهمانان خارجی فرصتی یافتند تا ضمن آشنایی با ابعاد شخصیت و زندگانی دخت گرامی پیامبراسلام(ص)، با گوشه‌هایی از فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی آشنا شوند. چنانچه ویژگی مجالس مولودی مختص بانوان است؛ در این جلسه با رعایت تمام جنبه‌های شرع مقدس و شوونی که مجالسی از این دست دارد، تعدادی از دختران خردسال به شادمانی پرداختند و نمونه‌هایی از پوشش و حجاب زنان اقوام ایرانی در ادوار و مناطق مختلف به نمایش درآمد.»

انتشار فیلم خانوادگی افراد جرم است
در همین رابطه «سارا نجیمی»، وکیل پایه‌یک دادگستری در گفت‌وگویی با «شرق» با تاکید بر «خلاف قانون‌بودن انتشار فیلم خصوصی افراد» گفت: «هرگونه انتشار فیلم به‌صورت تصویری یا صوتی و عکس مربوط به فضای خانوادگی که بخواهد به حیثیت افراد لطمه‌ای وارد کند جرم است.»

نجیمی در پاسخ به این سوال که آیا مولودی همسر رییس‌جمهوری هم میهمانی خانوادگی به حساب می‌آید، گفت: «بله، این میهمانی هم جزو حریم خصوصی افراد محسوب می‌شود و میهمانان حق دارند میزبان حافظ حرمت این افراد باشد.» این وکیل پایه‌یک دادگستری در ارتباط با اینکه آیا به‌دلیل اینکه همسران مسوولان بلندپایه داخلی و خارجی در این مراسم حضور داشتند، انتشار تصاویر این افراد جرم سنگین‌تری دارد یا خیر، گفت: «بله، دقت داشته باشید اگر افراد جزو ارکان قدرت یا وابستگان آنها باشند جرم آن تشدید می‌شود چون این کار باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. چون افکار عمومی را علیه این افراد تحریک می‌کند.» او ادامه داد: «هرگونه تهدید شرفی و حیثیتی به افراد حتی اگر با انگیزه تقاضای مالی نباشد جرم دارد و برابر قانون 74ضربه شلاق از دوماه تا دوسال زندان محکومیت دارد.»

همچنین نوبخت در حاشیه جلسه روز گذشته هیات دولت در مورد طرح ادعاها و مطالب نادرست درباره جشن روز زن، گفت: «عده‌ای منتظر هستند که هرروز موضوع کوچکی را بزرگ و موضوعی غیرواقعی را مطرح کنند تا ذهن و فکر دولت که اکنون درگیر مسایل مهمی همچون مذاکرات ژنو و ساماندهی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌هاست را درگیر کنند.» سخنگوی دولت افزود: «یک عده‌ای ممکن است کارشناسان این کار باشند که پولی بگیرند، جایی بنشینند و این مسایل را تولید و مطرح کنند؛ ما اگر بخواهیم همیشه به اینها پاسخ دهیم پس کشور را چه کسانی باید اداره کنند؟»

نوبخت گفت: «فکر می‌کنم مطبوعات متعهد، آگاه و روشنگری وجود دارد که می‌تواند پاسخ این مطالب را بدهد و هر زمان که نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر باشد من با کمال میل در خدمتتان خواهم بود.» اما دیروز پشت درهای نهاد ریاست‌جمهوری در خیابان منتهی به میدان پاستور چیز دیگری رخ می‌داد. جمعی 200نفره از معترضان به مولودی همسر رییس‌جمهوری با سردادن شعار، اعتراض خود را به برگزاری این مراسم نشان دادند. معترضان شعار می‌دادند: «دولت تدبیر و امید تعصب تعصب» یا «انصراف یارانه میهمانی شاهانه». به نظر می‌رسد داستان هر 9روز یک بحران محمد خاتمی حالا دارد برای حسن روحانی بازخوانی می‌شود. انگار همیشه تاریخ در حال تکرار است.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۱:۳۲
زنده باد احمدي نژاد کوروش کبير زمان ما (220796)
مرىم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۳۹
ببخشىد اشتباه مسبت دادم (220877)
ایران آباد
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۰۱
ببین دوست شما جز . . . میراث دیگه ای برای مانگذاشت.پس لطف کن حرمت اسم کوروش کبیر رو با انتصاب به افرادی نظیر اون نشکن.متشکرم. (220883)
ایران آباد
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۰۷
همیشه مردم تونستن فرق دشمن دانا رو از دوست نادان تشخیص بدهند.اینبارهم بزودی تاریخ تکرار میشه.دیرنمیشه پایداریها!!!!! (220887)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۱۹
لطفا تن کوروش رو تو قبر نلرزاند . . . (220896)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۱:۳۳
انتشار فیلم خصوصی برای آدم های عادی جرم است ، نه برای وابستگان به قدرت! (220797)
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۱:۳۷
طبق نظر جناب آقای خاتمی در کشور ما که مردم سالاری دینی حاکم است یکی از مظاهر جمهوریت نظام آزادی بیان برای همه گروهها و احزاب است.
بنابر توصیه موکد جناب خاتمی در صورتی که هر فرد اشکالی در کار دولت مردان دید این حق و اجازه را باید داشته باشد تا آزادانه در مردم سالاری دینی نظرش را بیان کند. واطلاع رسانی اقای حسینیان در همین راستا است. (220798)
خودتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۵۴
از کی تا حالا شما و آقای حسینیان پیرو حرفهای سید محمد خاتمی شده اید؟! (220861)
باقلا فروش
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۱:۵۱
عمر این حرکات خاله زنکی تمومه. (220800)
Mohsen Khorasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۰
البته خانم وکیل وابسته به اصلاحات نفرمودند چگونه مراسمی که در کاخ بیت المال و برای مردم است جزو حریم خصوصی افراد محسوب می شود و این را هم نفرمودند این دوستان اگر ریگی به کفششان نیست چرا از افشای این فیلم می ترسند (220802)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۳
هیچ نمیتوانند بکنند دردولت آن مرد رفته 300نفر را باخود به روسیه با هواپیمای دولت به روسیه میبردند آب از آب تکون نمیخورد (220803)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۷
تاریخ یعنی تکرار . و سیاست یعنی استفاده از حافظه فراموشی تاریخ یک ملت

بله تاریخ یک علم تجربی است . یعنی هر علتی را معلولی است .

قدرت دست یک نفر به دیکتاتوری می انجامد . (220805)
رضا
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۹
پروژه افراط گرایان در نهایت موجب ریزش نیروهایش می شود .چنانکه هر روز افراد بیشتری به سمت اعتدال واصلاحات تمایل می یابند. (220807)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۴۹
خیلی وقت اخلاق از مملکت ما رفته- وقتی نخبه های ما اینطور اند از مردم عادی چه انتظاری داری . . . (220816)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۰۴
اگر مثل دولت قبل صد میلیارد دلار گم شود هیچوقت برعلیه دولت تدبیر راهپیمایی و جو سازی نمیشود. (220821)
سعید آریاییان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۲۷
باز بگم بگم شروع شد! (220826)
اکبر لنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۳۰
آقای حسینیان ، با قلب و احساسات عمومی در جنگ نباش.
بدان که در پس تلاش برای بردن آبرو زوال الهی نهفته است و به یاد داشته باش که یکی از اسماء الهی ستار العیوب است. (220828)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۸
همه ی اینها مثل حسینیان، کوچک زاده، و ده پانزده نفر دیگر "جبهه ی (عظیم!!) پایداری" (!!) نفسهای آخر عمر سیاسی اشان را می کشند... انشااله به زودی با مشارکت ملت در انتخابات مجلس، آنها به تاریخ سپرده خواهند شد همچنان که سرکرده ی آنها شد.... انشاالله... (220851)
آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۵:۲۱
صد رحمت به اون حسینیان آنتی اسید! (220872)
ایران آباد
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۱۴
احتمالا الان دارن با چند تا پارتی میکسش میکنند.صداوسیما هم که عاشق پخش کرده . . ، .نمیدونم مردم رو چی فرض کردن. (220888)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۳۲
ببخشید اون مناظره رو کل ملت دیدن. یه عکس سه در چهار پرسنلی سیاه و سفید گوشه یک فرم اداری شد عکس همسر یکی از کاندیداها. (220903)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۵۰
روحانی هم نشون داده شبیه احمدی نژاده ولی با چهره ای متفاوت (220910)
تینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۶:۵۵
واقعا برای اقای حسینیان متاسفم (220913)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۷:۰۸
این چند نفر که رفتن دم دفتر ریاست جمهوری شعار دادن جواز داشتند یا برای انها عیبی نداره (220918)
م.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۷:۲۱
چرا كسي كه ادعا مي كنه فيلم خصوص فردي رو داره دستگير نمي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (220923)
رضاايلامي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۷:۳۵
مراحل بعدي:١-)تجمع خودجوش٢-)بيان افاضات توسط گروه پايداري٣-)غايله خواندن موضوع و نسبت دادن آن به فتنه گران٤-)برگزاري مداحي وعزاداري باحضور مداح معروف٥-)بهره برداري انتخاباتي٦-)فراموش شدن اختلاسها وتخلفات دوران محمودخان٧-).... (220930)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۹:۳۸
به تهرانی ها تبریک میگم واسه دو نماینده مجلسشون حسینیان و رسایی
تو رو بخدا این دفعه دقت کنید به کی رای میدین (220969)
جواب محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۴
دوست عزیز آبرو بردن زنان در شان مرد نیست که اقای احمدینژاد وحامیان چه در مبارزات انتخاباتی وچه درمراسم روز زن اوردن . . . کوروش بزرگتر از اینها بود (220972)