به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۹۲۹۳۱

اسطوره میلان: ناپولی بهترین است اما می‌بریم!

اسطوره میلان: ناپولی بهترین است اما می‌بریم!
گروه ورزشی: فرانکو بارسی، نایب رئیس افتخاری میلان، در مورد تقابل تیمش با ناپولی در مرحله یک چهارم نهایی به Sport Mediaset گفت: "ناپولی حریف بسیار سختی خواهد بود، آنها سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارند. عالی هستند و واقعاً خوب بازی می‌کنند. آنها باز بازی می‌کنند که برابر آنها باید نمایش‌هایی عالی داشته باشیم.

* شانس بیشتر ناپولی؟

اسطوره میلان در این باره می‌گوید:"مسابقات اروپایی همیشه خاص و متفاوت از مسابقات داخلی هستند، جایی که آنها نشان می دهند که برتر از بقیه هستند، با عملکرد چشمگیر. شما باید به آنها احترام بگذارید. با این حال، میلان یک تاریخ دارد و ما برای آن خواهیم جنگید."

* اوسیمن چگونه متوقف می شود؟

بارسی در این باره می‌گوید: "او ثابت کرده است که یک تمام کننده عالی است، او از هر طریقی گل می زند و باید از محوطه جریمه دور شود. اما فقط او نیست. ناپولی موقعیت های با کیفیت زیادی ایجاد می کند. آنها باید بسیار تحت مراقبت قرار گیرند."

* آیا لیائو به درخشش بین المللی نیاز دارد؟

کاپیتان سابق میلان می‌گوید: "در لیگ قهرمانان سطح بازیکنان بالا می رود، همه ما این را می دانیم. تیم مسیر بسیار خوبی داشته است، ما در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و می خواهیم دوباره رویاپردازی کنیم، مثبت فکر کنیم. میلان تاریخ و تجربه دارد و تیمی است که می تواند خیلی خوب کار کند."

 * آیا اصالت در لیگ قهرمانان مهم است؟

بارسی می‌گوید: "مطمئناً کمک می کند. اگر برای میلان بازی کنید، می دانید که مسئولیت های خاصی دارید، داستان را می دانید... سرگذشت ما بسیار خوب بوده است. متأسفانه، یک ایتالیایی حذف می شود اما ما همه چیز داریم تا برای ناپولی نیز مشکل ایجاد کنیم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها