کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چراغ سبز رئیس فدراسیون فوتبال برزیل به آنچلوتی

26 اسفند 1401 ساعت 15:35


گروه ورزشی: حذف تیم ملی برزیل از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با قبول شکست برابر کرواسی باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری با تیته پایان دهد. 
آن‌ها از همان زمان به دنبال انتخاب سرمربی بعدی برای این تیم هستند و گزینه‌های بسیاری برای نشستن روی نیمکت برزیل مطرح شده است که آنچلوتی جدی‌ترین آن‌ها به نظر می‌رسد.
1831041
مدیران فوتبال برزیل از این موضوع خبر دارند که این مربی ایتالیایی علاقه زیادی به هدایت این تیم دارد و آن‌ها نیز آماده هستند که تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی، برای حضور او در برزیل صبر کنند. 
1833075
حتی ماه گذشته ادعا شد که کارلتو بله را نیز به فدراسیون فوتبال برزیل گفته است.ادنالدرو رودریگس در مصاحبه با مارکا و در مورد شایعات حضور آنچلوتی در سلسائو گفت: «آنچلوتی؟ ما چند گزینه را مدنظر داریم ولی همه آن‌ها فعلا در باشگاه‌هایشان مشغول هستند و باید تا پایان فصل صبر کنیم. برزیل یک مربی بزرگ می‌خواهد که بتواند به راحتی فشارها را مدیریت کند. من از هیچ‌کسی نام نمی‌برم ولی آنچلوتی قطعا در زمره چنین مربیانی قرار دارد. برزیل هم باید خوب بازی کند و هم برنده شود. ما به دنبال گزینه‌ای هستیم که با او قهرمانی‌های بزرگ به‌دست بیاوریم.»


کد مطلب: 392933

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392933/چراغ-سبز-رئیس-فدراسیون-فوتبال-برزیل-آنچلوتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir