کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلیل عذرخواهی کیه‌زا از یووه پس از گل مشخص شد

26 اسفند 1401 ساعت 15:38


گروه ورزشی: یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ اروپا به مصاف فرایبورگ رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند و راهی مرحله بعدی شود. 

کیه‌زا موفق شد در دقیقه 95 گل دوم تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کند و شادی گل خاص و عجیبی را به نمایش گذاشت. 

در ابتدا به نظر می‌رسید که این بازیکن قصد دارد پیراهنش را از تنش دربیاورد اما پس از آن به سمت هواداران دوید و ژست عذرخواهی از آن‌ها را گرفت تا تعجب بسیاری را به همراه داشته باشد. 

این ستاره ایتالیایی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا در توضیح این شادی گل اظهار داشت: «من می‌خواهم اینجا باشم، می‌خواهم به این تیم و این باشگاه پس از تمام کارهایی که در حق من کردند کمک کنم.»
او با اشاره به مشکلاتش در چند فصل اخیر اضافه کرد: «متاسفانه نتوانستم در این چند سال این کار را انجام دهم. من پس از مشکلاتی که داشتم در شرایط اوجم نیستم. به خاطر این که نتوانستم اینجا باشم بسیار متاسف هستم. دوست دارم در هر بازی نهایت تلاشم را به کار بگیرم. از آن‌ها عذرخواهی کردم چون می‌خواهم اینجا باشم و کاری کنم که آن‌ها لذت ببرند تا محبت‌هایشان را جبران کنم.»

کیه‌زا درباره حضور در ترکیب یووه گفت: «اولویت من این است که در دسترس سرمربی باشم. متاسفانه در چند بازی اخیر این اتفاق رخ نداد. به سختی تلاش می‌کنم تا آماده‌تر شوم اما هنوز کمی احساس درد دارم. متاسفانه پدرم هم با مصدومیتی مشابه دست به گریبان بود. موانع بسیاری وجود دارد اما حتی پس از بهبودی کامل هم این مسیر ادامه دارد.»


کد مطلب: 392936

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392936/دلیل-عذرخواهی-کیه-زا-یووه-گل-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir