کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پل اسکولز:

لائوتارو مارتینز بازیکن تن‌هاخ است

26 اسفند 1401 ساعت 15:39


گروه ورزشی: منچستریونایتد به صورت جدی به دنبال جذب مهاجمی برای فصل آینده است و گزینه‌های متفاوتی را برای این کار در نظر دارد. 
مارکوس رشفورد موفق شده با درخشش قابل توجه‌اش در سال 2023 مشکل این تیم در زمینه گلزنی را برطرف کند اما اریک تن‌هاخ به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنی است که بتواند خیال این تیم را در خط حمله راحت کند.
نام بازیکنان متفاوتی از جمله هری کین و ویکتور اوسیمن در طول این مدت در کنار نام شیاطین سرخ به گوش رسیده اما اسکولز معتقد است که بهترین گزینه برای این تیم در حال حاضر مارتینز است. 
او در گفت‌گو با بی تی اسپورت در این باره اظهار داشت: «من واقعا لائوتارو مارتینز را در اینتر دوست دارم. فکر می‌کنم که او بازیکن تن‌هاخ است و بسیار با سبک بازی این مربی سازگاری دارد. او از آن دست مهاجمان نوکی است که دوندگی بالایی دارد، از قابلیت حمله خوبی برخوردار است و می‌تواند مقابل مدافعان ایستادگی کند.»
اسکولز با اشاره به بازیکنان فعلی یونایتد اضافه کرد: «من گزینه‌های فعلی یونایتد را هم دوست دارم. رشفورد و مارسیال واقعا خوب هستند اما باید در نظر داشته باشیم که مارسیال همیشه آماده نیست، بنابراین این تیم واقعا نیاز به گزینه قابل اعتماد دیگری دارد.»


کد مطلب: 392937

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392937/لائوتارو-مارتینز-بازیکن-تن-هاخ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir