به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۹۲۹۳۸
گزارش داوری عجیب نگریرا به بارسا قبل از‌ ال‌کلاسیکو

بازیکنان بارسا به زمین بیفتند، داور خطا می‌گیرد!

بازیکنان بارسا به زمین بیفتند، داور خطا می‌گیرد!
گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2001 تا 2018 در مجموع 7.3 میلیون یورو به انریکز نگریرا پرداخت کرده بود تا از ناحیه داوری سود کند. به همین دلیل نهادهای مختلف از جمله فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید از بارسا شکایت کرده‌اند. این پرونده حساسیت‌های زیادی دارد و در اختیار کمیته ضد فساد قرار گرفته است.
1833070
طبق گزارش منتشر شده در مارکا، نگریرا قبل از ال‌کلاسیکوی 7 اکتبر 2012 که با دبل مسی و رونالدو برای دو تیم 2-2 تمام شد، اطلاعات کاملی از داور بازی و نحوه قضاوت او فرستاده بود و توصیه عجیبی نیز داشت.
نگریرا به بارسلونا اطلاع داده بود که کارلوس دلگادو فریرو، داور بازی، اگر بازیکنان بارسا خودشان را به زمین بیندازند، اعلام خطا خواهد کرد: «بازیکنان خودشان را به زمین بیندازند تا برای بارسا خطا گرفته شود.»

1832280
او همچنین داور را از لحاظ روحیه و ذهنیت در سطح خوبی ارزیابی کرده بود ولی در مورد وضعیت بدنی فریرو نوشته بود که شرایط ایده‌آلی ندارد. نگریرا همچنین در گزارش سه صفحه‌ای خود نوشته بود که هرچند این اولین قضاوت فریرو در ال‌کلاسیکو است ولی با سابقه هفت سال داوری در لالیگا به راحتی می‌تواند فشار بازی را مدیریت کند و هرگز تحت تاثیر جو ورزشگاه یا تنش‌های معمول بین بازیکنان قرار نخواهد گرفت.
مارکا همچنین نوشته است که خوان لاپورتا، در دوره اول ریاستش، دو سال به نگریرا پولی پرداخت نکرد ولی از سال 2005 پرداختی‌ها از سر گرفته شد و در سال 2009 به نگریرا در مجموع 575 هزار یورو پرداخت شد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها