کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از 10 ساعت مذاکره: دومین پیشنهاد قطر برای یونایتد

26 اسفند 1401 ساعت 15:42


گروه ورزشی: خانواده آمریکایی گلیزر بالاخره تصمیم به فروش باشگاه منچستریونایتد گرفته‌اند و پیشنهادهای مختلفی برای خرید این باشگاه به دست آن‌ها رسیده است. 

شیخ جاسم بن حسن آل ثانی علاقه زیادی به خرید این باشگاه داشت و با اعلام تصمیم گلیزرها مبنی بر فروش یونایتد بلافاصله وارد این روند شد و پیشنهادی را هم ارائه کرد. 

مدیران یونایتد تمامی طرفین علاقه‌مند به خرید این باشگاه که پیشنهادهایی را ارائه کرده بودند دعوت کرده که از این باشگاه دیدار کنند و شرایط مالی و چشم انداز رشد آن را بررسی کنند و در عین حال، درباره بازسازی اولدترافورد و زمین تمرین این باشگاه هم اظهارنظر کنند. 
 
1832543
گروهی از نمایندگان این شیخ قطری روز گذشته در شهر منچستر حضور پیدا کردند و ضمن بازدید از شرایط این باشگاه، مذاکراتی را هم پیش بردند که به گفته دیلی میل 10 ساعت طول کشیده و در انتها آن‌ها دومین پیشنهادشان را هم به مالکان شیاطن سرخ ارائه کردند. 

گفته می‌شود کنسرسیوم INEOS که سر جیم راتکلیف در رأس آن‌ها قرار دارد قرار است امروز به بازدیدی مشابه برود و مذاکراتی را با مدیران و مالکان این باشگاه انجام دهد. 

با این حال، گاردین خبر داده که آل ثانی که پسر نخست وزیر سابق قطر است، شانس بسیار بیشتری از راتکلیف و شرکای او برای خرید یونایتد دارد. یکی از دلایل این موضوع این است که در صورت فروش یونایتد به او، خانواده گلیزر از فرصت‌های تجاری بسیاری بهره‌مند خواهد شد.


کد مطلب: 392940

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/392940/10-ساعت-مذاکره-دومین-پیشنهاد-قطر-یونایتد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir