کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل شمشیرش را برای سامسونگ از رو بست

27 اسفند 1401 ساعت 11:42


گروه فناوری: گوگل از مدت‌ها قبل در حال کار روی گوشی تاشو خود است. در حالی که تاکنون شایعات و گزارش‌های مختلفی در مورد این دستگاه با نام «پیکسل فولد» منتشر شده، اکنون گزارش جدیدی به قیمت آن اشاره دارد که گفته می‌شود بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۴ و زد فولد ۵ خواهد بود.

طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده، ظاهراً گوشی تاشو گوگل با قیمتی در محدوده ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشو غول موتور جستجو ممکن است تا ۵۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۴ ارزان‌تر باشد. گلکسی زد فولد ۴ در تابستان امسال با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار معرفی شد که قدرتمندترین گوشی تاشو سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود.

پیکسل فولد حتی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۵
حتی با این قیمت، پیکسل فولد احتمالاً بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود که قرار است اواخر سال جاری میلادی عرضه شود؛ زیرا گفته می‌شود که این دستگاه نیز برچسب قیمتی مشابه با فولد ۴ خواهد داشت.
در این گزارش همچنین گفته شده که گوگل از گوشی تاشو مورد انتظار پیکسل فولد و گوشی میان‌رده پیکسل ۷a در کنفرانس Google I/O پرده خواهد برداشت تا احتمالاً شاهد نمایش طراحی آن‌ها باشیم. این رویداد بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. پیش از این، انتظار می‌رفت تا این دو دستگاه در ماه ژوئن (خرداد/تیر ۱۴۰۲) عرضه شوند.

پیکسل ۷a نیز انتظار می‌رود که با قیمتی در حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار عرضه شود که تقریباً در مقایسه با نسخه قبلی خود (پیکسل ۶a) تغییر نکرده است. اخیراً تصاویر زنده این دستگاه منتشر شده بود که استفاده از ۸ گیگابایت رم را تأیید می‌کرد. همچنین تصویری منتسب به نمونه واقعی پیکسل فولد گوگل منتشر شده بود که شخصی را درحال استفاده از این گوشی تاشو نشان می‌داد.


کد مطلب: 393032

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/393032/گوگل-شمشیرش-سامسونگ-رو-بست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir