به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۳۹۳۰۹۴

گربه سیاه‌های تیم ملی در انتظار همگروهی با ایران

گربه سیاه‌های تیم ملی در انتظار همگروهی با ایران
گروه ورزشی: همه در انتظار قرعه کشی جام ملتها و مشخص شدن رقبای ایران هستند. ۵۵ روز دیگر یعنی در روز ۲۱ ماه می ۲۰۲۳ مسابقات جام ملتهای آسیا قرعه کشی خواهد شد، نکته قابل توجه این است در گلدان های دوم و سوم مسابقات، تیم هایی قرار گرفته اند که در طول ۲۵ سال گذشته برای فوتبال ایران بارها دردسر ساز شده اند.
 به نظر می رسد عمان در گلدان دو و بحرین در گلدان سه بدترین رقبای ممکن برای فوتبال ایران هستند، عمان تحت هدایت برانکو تبدیل به تیمی قدرتمند شده که البته مرور تاریخی نشان می دهد آنها با برد برابر ما با نتایج ۴-۲ در سال ۱۳۷۷ و ۳-۱ در دیداری دوستانه به ما لطمه زده اند.
بحرین هم در ۱۹ بازی تنها ۹ بار برابر ما بازنده شده و ۵ برد و ۵ مساوی از تیم ملی ایران گرفته است، بحرینی ها هم مثل عمانی ها سابقه برد ۴-۲ و ۳-۱ را برابر تیم ملی فوتبال کشورمان داشته اند.
در گلدان دوم تیم های عراق، امارات، ازبکستان، چین و اردن هم حضور دارند که با توجه به قدرت امروز تیم ملی عمان به نظر می رسد این تیم از بقیه تیم ها قدر تر است و البته در گلدان سوم هم تیم های سوریه، فلسطین، قرقیزستان، ویتنام و لبنان هم کنار بحرین حضور دارند.
بازی با گربه های سیاه فوتبال ایران همان قدر که برای ما ممکن است سخت باشد می تواند جذابیت های قابل توجهی هم برای فوتبال کشورمان رقم بزند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها